Hai. Saya sedang Menggila Nie


Good tengah malam everyone ! Ehh ehh? *pandang kanan pandang kiri*. Okay FOREVER ALONE lah pula. Ehemm , ahh biar lah forever alone pun forever alone lah kan ? :) . Btw, this is me and my best friend dunia akhirat INSYA-ALLAH. Tolong men-Aminkan dia :D . So how's your Saturday day? Haishh, lain benor bunyinya. LOL ! Takpa-2 watlek watcool sudah lahh awok-2 nie :D.

Sungguh nak di-gebangkan disini bahwasanyaaa I I rasa seronok sangat bila dpt cuti harini. Ehem, sebab apa? Sebab dapat relax jap xyah baca buku. Esok kena pulon balik baca. Huhuhu ~ Biasalah mood exam. Ehh jap jap, saya nie nak amek PAT bukan PMR. Jangan salah faham. Haishh, susah juga kan bila muka nie dah mcm orang muda *Tua sangat ke f4 tue . LOL*. Perasannya aku. Nak baldi? Nahh !

Ahh, lupa pula. Nak g tau jugaa lepas exam nie dah decide dengan kwan nak HANGOUT. Oh yeah ! Berjanggut tahuu saya menunggu utk ber-Hang hang dengan kekawan ^^ . Okay berjanggut tue tak la sangat kan? Hahaha >< . FAQIH haaa FAQIH berjanggut ! LOL. Sorry faqihh aku melawak ja dengan hang. Hehe :3 . Jangan marahhh nahhh ~

Alhamdulillah, sofia dah cuba untuk ber-talk talk dengan bebudak kem yg xpernah ckp. Okay, walaupun agak AWKWARD tapi biasa-2 kan diri. Well, laman sosial . Tak yah nak face 2 face ckp , semua guna jari jemari molekk nie ja nak menaip. Oh yeah ! Thats why i love facebook ! Ohhh yeahhh ! >< . At least xmalu sangat la nk bersembang dengan org. Saya kan pemaluuu *mata ke hidung tangan ke perut*. Ehh lain macam pula. Hahaha \o_O/

Semangat berkobar-2 nk post nie. Haaaa idea bnyk pula bila exam qitu xmau pula cmnie. Masalah masalah. Takpalah undur diri dulu. Salam sayang dari saya. Hahaha. Opsss terlebih sudahh ! :) . Assalamualaikum ! Kalau jwb sayang kalo xjawab DOSA WEYY DOSAAAA ! Hahahaha :P.

No comments:

Post a Comment