SNS + MF = Tak ada kena mengena

Hello semua ~ Sujud syukur exam tinggal lagi 2 subjek lepas tue HOORAYYY lahh :P. Result? Ermm, TETTT ! Tak nak amek tahu boleh? Huaaaa ~ . Tadi jwb paper sivik dngn bio paper 3. Yes, susah ? Tak la sangat sebab cikgu dah g tau masuk apa cuma perlu baca je lah. Untungkan? Sayangnya kelas kami ja yg ada 2 subjek untuk exam, f4 yang lain semua 1. *Ini tidak adil tidak adil bagi ku~*. Alahai YUNA mcm mna anda boleh tersesat di sini? Sshiiingggg ~ *Yuna Hilang*.

Seperti biasa melalui hari-2 di sekolah. Cuma tadi nampak CAPITAL L masa nak masuk perhimpunan :) . Wowowowo ~ Saya tak perasan dia sangat tapi kawan ckp tue dia. Hehe :3 . Dah la termencarut dekat situ. Ehh bukan-2. Termaki which is BABI terkeluaq dari mulut. Ohh itu perkara biasa. Awak pernah mencarut BABI juga kan? Haaa ngaku cepat-2. *Hentak Kaki sampai semen retak*. Ahh, alhamdulillah juga dalam nak exam sofia buat part time. Haaa, nak tahu hapee? Eeeee mana boleh g tau. Secret.

" Lebih baik xyah gebang kt blog nie kalo xnak org tau.." . Alahh yalah-2 , haku kerja KATERING. Puas? Puas ? Puas? Haaa, kalau dah PUAS belanja aku IKAN PAUS. Aku laporrrr *nak makannn*. Haha, ehh ikan paus boleh makan ke? Ermm, kesian pulak kat dia, dah la berisi tapi makin pupus. Haisheemeennn, peliharaalahh FLORA DAN FAUNA. *Saya pencinta Alam ^^*.

Okay nak baldi? Tak nak? Okayy fineee ! Hahaha. Ermm, ingat hari ni nak baca bio tapi mcm TAKKK ja. Biasalahh saya sangat malas okay. Malas ? Habislahh, tahun depan dah la CALON SPM. Tue pun xsedaq diri. Kot PMR takpa lahh. Bak kata org , PMR tak penting. Cuma nak tentukan aliran apa yg sesuai dengan kita , tapi SPM. Haaaaa, penentu nak masuk nak jadi pa esok besaq.

Percaya? Sofia sampai skrg xtahu nak jadi apa? Engineer? Arkitek? Doktor?Pilot?Pramugari?Pramugara? LOL. Pramugara? Lain macam bunyi kan? Ahahaha ~ . Like seriously, mcm orang tadak impian je kan? Herm, tolonglahh minta-2 dapat petunjuk. Manalahh tau tetiba tettt terminat nak jadi DOKTOR HAIWAN. LOL ! Benda boleh buat kan? :P. Hahahaha. Doa-2 lah saya sama ehhh :).

Saya undur diri dulu dngn ASSALAMUALAIKUM ! Kalau jwb sayang kalau tak jawab merajuk 1 min. Ermmmmmm *selepas 1 minit*. Ermm, HAI ! Okay byeee ~ :P

No comments:

Post a Comment