Malam Update

I think about "Us" a lot. Even when "Us" doesn't exist.
Hai warga blogger or stalker sekalian. Hehe :3 . Sihat semua? Merindui saya tak? Tak? Hermm, jap jap jap. *Asah parang* . Sampai hati tak rindu saya. Nak kena awak-2 semua nie. Haishh marah nie marah nie. *pegang parang*. Haha :3 . Okay lawak saja. Ehh jangan report polis nah nah jangan :) .

Macam mana dengan cuti raya haji awok? Best ? Ermm, saya? Best lah juga tapi xsempat tengok lembu kena sembelih sebab bangun LEWAT. Hehe :3 . *renyeh renyeh*. Yelah yelah , terukkan saya? Alahh, entah-2 awak tue lagi teruk hape? Tido sampai petang? haaaa kantoi lahh. Nie sofia lahh mana bole chong :P.

Tengok dekat atas tui ' I THINK ABOUT US EVEN WHEN US DOESNT EXIST'. Herm, sad life story lah haku nie. Huhuhu *tisu basah*. Biasalah lumrah suka dekat org hensem cmnie lahh. Baru-2 nie dapat tahu dia ada banyakkkkkkk banyakkkkkkk adik angkat perempuan. Sentap jap ! Nampak ja mcm gitu tapi perangai mcm gini. Hermm, okay terasa over pula. Belum apa-2 dah nak sentap. *hentak kepala dekat sofa rumah awak*. Auchhh. SAKIT ! *troll face*.

Yelah yelah , To capital L , i'll try to forget u. i'll try ! Arghhh !! Frust menonggek tertonggek ditonggek melonggek merenggek. Ahahahahaha. Sewel dahhh minah sorang nie :'3 . Aku just harap hang kenal aku. Haishh, nama aku pun xkenal. lagi nak marah nie *hentak kaki sampai kaca retak*. Nmpk? Anak teruna nie ganas woii ! Teruna? *mata keatas tangan ke bahu*. Awww awww ~ *tumbuh misai*. Aik, bila masa aku tukaq jantina pula. Hahha. Misteriiiii ~.

Okay malam-2 memang suka merapu. Tak apo lahh. Berserah pada takdir andai dia jodoh ku , ku terima dengan tangan yg terbuka. *garu tangan*. tetiba gatai kat jari manis. Hahahaha. Okay sila jangan baca. Tutup mata sekarang ! *ajukan pistol ke arah awok*. Hermm, bagus-2. Saya undur diri dengan ASSALAMUALAIKUM ! Byeee semua :-*

No comments:

Post a Comment