Bila cuti sekolah


Hello dan salam satu Malaysia semua ! Miss me yes ? Miss me no ? No ? Fineeeeee ! *muncung mulut 360 darjah*. LOL ! Sound stupid -,-'. Btw, SPM dah makin hampir. Debaran makin terasa DUPDAPDUPDAP. Amboi, laju kan jantung aku berdegup. Aceee umpama diriku pula yg mahu ambil SPM. Hermm, Best of luck untuk AKAK-2 ABANG-2 SENIOR yang nak ambik SPM tue.. Ahehe, saya tahun depan. Yes yes ! Terasa sangat TUA okay TUA !

Sesi persekolahan 2012 dah nak berakhir. Sentap? Hermm, sentap sangatt nyahhh ! Huhuhu ~. Entah ah tahun depan mcmna nak hadapan dengan SPM. Mcm xpercaya tahun depan tahun last GUA sekolah. Rasa mcm semalam baru masuk TADIKA. Alalalala, comelnya hakuu time tue. Ermm, time tue je lah comel time skrg kurengg sikit. Kan kan? *korek hidung*. Ahahaha. Selekehkan aku? XP. Alhamdulillah, PAT untuk paper bio aku.. Ermm, aku LULUS ! YEAYYY ! *mercun meletup sana sini*. Sujud syukur dapat 47%. 

Walaupun xseberapa markah tue asalkan LULUS aku dah bersyukur. Kalau boleh xnak gagal. Ehem, esok result FIZIK and KIMIA. Doa banyak-2. Berserah pada takdir andai kata GAGAL. LOL ! Teruk shioott haku nie :'D . Ermm, minggu depan minggu last sekolah. Sekolah pun 2 hari ja -,-'. Mesti rindu kan. Mesti rindu punya nak pakai baju sekolah. Biasalah baju saya unik, warna hijau. Haha. Buh nila kaler hijau. :P.
*Kau hadeee? Haaa hakuu je hadeee*. Ek elehh KEREKNYA minah nie :) .

Tapi aku tahu , pejam celik pejam celik mesti sat ja nak buka sekola. 30hb ambik buku teks f5. Maybe time tue aku dah ada lesen? Who knows right?. Doa-2 lahh dapat dah time tue. Boleh MERENDEKK g amek buku. Hahahha :3 . And and 31hb pun kena dtg sekola utk sesi ceramah bersama PUAN PEGETUA saya. Ahhhhhh , sureee saya tak pergi punyaaa ! *tangan ke bahu mata keatas*. Ahahaha. Gila kau tak pergi. Kang bising pulaaaa semua orangg. Semua orang? Siapa semua org itu? Hermm MISTERI NUSANTARA :P.

Okaylah entry kali nie merapu. Hermm, saya undur diri dengan ASSALAMUALAIKUM ! Btw, saya akan sentiasa berada di kawasan sekolah. Biasalah budak nie nak kena packing buku utk tahun depan. Herm, bersyukur lah wahai pelajar sekolah ku :D . Byeee semua ! :D

No comments:

Post a Comment