Salam Hari Raya Qurban



Assalamualaikum ! Memandangkan esok hari raya qurban. Saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya qurban kepada seluruh umat ISLAM di muka bumi ini. Hehe :3 . Saya tahu bukan semua negara faham bahasa melayu tapi nak juga nak juga ucap dalam bahasa melayu. *degil punya budak*. Happy Qurban's Day for all muslim in the world ! :) . 

Harap segala kutukan , cacian , makian , tamparkan , sepakkan dan mcm-2 kan. Diampunkan. Kita manusia biasa yang tak lari daripada melakukan DOSA. Kalau dah tahu banyak dosa dah buat sama-2 lah kita bertaubat dan menuju ke arah kebaikan , mudah mudahan kita dapat cium bau syurga , hermm bukan cium aje jejak dekat syurga pun boleh. hehehe :3 . Banyakkan beramal soleh :).

Pada yang sedih besok binatang al an'am nak sembelih tue , jangan lah sedih-2 ehhh. Nanti saya pun sedih tngok awak sedih. Haaa okay ? Nanti kita makan sama-2 daging binatang al an'am eh eh? Wah tetiba teringin nak makan daging unta *telan air liur*. Hermmm. Saborr je lahh.. Susah dekat Malaysia nak cari daging unta kalau ada pun harga best kan? Hohoho ><.

Apa-2 pun , sempena dengan hari raya qurban nie , saya SHARIFAH NURZARITH SOFIA sekali lagi menyusun sepuluh jari momohon kemaafan andai pernah termencarut , terkutuk someone then awk terasa walaupun xtuju utk awak . Saya minta maaf. Biasalah kan? :3 . Ahh pada yang balik kg tue , pesan kat mak ayah pandu kereta hati-2. 

Salam hari raya qurban daripada saya. Sekian terima kasih ! Saya undur diri dulu ~ Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment