1 2 3 Doremi


Assalamualaikum kalau jawab sayang kalau tak jawab tak tahu lahh DOSAAA :D . Btw, apa khabar semua? Harap awk-2 semua sihat la ye :) . Nmpk gmbr nie? Ce cari yg mana 1 saya. Hihi, nie masa zaman kegemilangan dulu ( 2011 ) yakni sewaktu saya berusia LIMA BELAS TAHUN. Wahhh terasa tua pula nyahh harinie. Tak sangka dah nak akhir tahun dan exam PAT pun semakin menghampiri. Warghh ! Gila aku ! Yalahh bab belakang-2 semua susah-2 -,-'.

Tolonglahh doakan saya supaya dpt buat yg terbaik. Aminnn ! Mudah mudahan dapat result yg TERBAIKKK *bak kata BoboiBoy*. Ehemm, sofia sebenarnya suka kalo dapat bertembung dengan dia tapi sofia jadi segan bila nk tgok dia. Hehe ~ Pelikkan? Hermm, maybe sebab tue lah sofia susah nak bergaul dengan dia. Yelah dia PENYEGAN , Sofia pun PENYEGAN. Macamna? Hermm jwbnya MENANTI BULAN JATUH KE RIBA AHH *iklan TM sat*.

Tadi ada buat DRAMA. Biasalahh kelas kami nie bnyk pelakon yg tak berbayar. DRAMA QUEEN DRAMA KING DRAMA PRINCESS DRAMA PRINCE semua ada. Bak kata iklan astro tue MACAM MACAM ADA.. Haaa tekan ja nak saluran mana. Ehh ehh! Tetiba mai iklan astro pula. Ahaha :) . Sofia? Berlakon? Tak lagiii. Tunggu nahh. Minggu depan baru nak berlakon. Harap dpt buat yg terbaik :S .

Untuk kwn-2 baik ( Ainan / Puteri / Aimi ) berhenti ber-MIAW MIAW MIAW MIAW dihadapan dia. Sumpah aku malu weyyy ! Maluuuu . Cekkk maluuuu *tutup muka* tapi suka :/
 Ehem, kesian para pembaca semua pening kepala. Mana taknya, sat bab nie sat bab nie. Hehe, sofia mmg suka buh bab mcm-2 dekat 1 entry. Mohon maaf ! Okaylah saya sudahi dengan ASSALAMUALAIKUM :D. Jawab lekas :P.

No comments:

Post a Comment