Bad Day Good Day


Assalamualaikum ! Kalau jawab sayang dia ketat-2 kalau tak jawab dosaa bahh :) . Choose. Ahaha :D . Btw, apa khabar semua? Harap awek-2 pakwe-2 ku sekalian sihat sejahtera la eh. Amboi ayat KASAQQ BAQQ HANGGG ~ Haaa , ambik.. Piawww tak PENANG saya? Ahehe :) . Ehem, ada cerita nak dikongsi. Ada yang MANIS and ada yang LUKA LARA nie. Huhu *pinjam bahu*. Sedih sedih.

Macam nie cerita dia , tadi ada lawat pergi Kuala Kangsar and masa last-2 dlm dompet tinggal RM20. And beg duit tue HILANG. I repeat HILANG ! Ohh damnn :/. Menangis teresak-2 lah saya tunggu lagi. Ermm, skrg beg duit tue tak diketemui sekali dengan duit-2 lenyap. Bukan apa , i SAYANG DUIT tahu? Dah pula tue ada gambar sofia dengan kwn sofia.. Bukan selalu jumpa dia. Susah tau nk jumpa dia :B.

Good news pula , mandi air terjun dengan kekawan semua. Ehem, badan sofia tetiba rasa gatal *garu*. Haishh, bukan KUTU BABI nahhh Hehe. Entah la kulit sofia terasa kaa mmg semua org terasa badan gatal-2. Haaa, kalo ada rasa gatal-2 ROGER-2 saya nahh Hehe ^^ . Tadi merata pergi jalan. Muzium Perak , Zoo Taiping , Labu Sayong , Air Terjun .

Ermm, banyak sangat gmbr SYOK SENDIRI saya. Tapi bukan dlm kamera sofia lahh sbb sofia xbawa kamera.. Takut hilang. So, meminjam kwn punya kamera la untuk berposing. Ehem, posing I mau U ollzz. Jangan tergoda sudah kang susah pula I kann? Uhukk . <- Ayat bajet gila BARBIE weyyyy ! :S . Mohon maaf mohon maaf.

Tolong doakan saya jumpa beg duit beserta duit saya ehh? Mohon sangat :B. Ermm, nanti nak keja katering dpt duit sofia nak pergi cuci gmbaq bnyk-2.. Hermm, lepas nie nak tempek ja gmbaq dekat buku xnak letak dekat beg duit nanti hilang. Sumpah menangis tadi xboleh berhenti sebab KECEWA sangat :( . Doakan saya ehh supaya dpt balik beg duit tue. Huaaaa !!!!

Untuk FAQIH , IRHAM , LUQMAN , AINAN , PUTERI , AIMI tolong rahsiakan perasaan aku dekat MR L. Ehemm, please please please ! Mohon kerjasama awak-2 semua :') .
Okaylah saya sudahi dengan ASSALAMUALAIKUM ! Ehemm, penat dan mengantuk sangat-2. Bye semua ! 

No comments:

Post a Comment