Campuran cerita :(


Assalamualaikum , kalau jawab sayang kalo tak jwb dosa :P. Ehem, ayat dah lapok kan? Boleh tak sofia nak share feeling sofia dengan awk semua? Maybe it's kinda annoying because this is all about my crush. My only one crush :') . Eeeeeeeeeeee muntah darah cepat. Aku pun rasa geli baca apa yg aku taip *garu kepala*. <-- ckp sesorang nie.. Sebelum tue usha dulu gmbr di atas? Comel? Comel? Terima kasih ! Nie masa dekat kem. Kami mmg suka tgkp gmbr. This is my BFF  including ROTI NAN tapi dia yg snapkan gmbr nie so muka dia tak ada. Takpa nan, u still one of my fav. friend ! :)

Dear Miaww, kenapa hang nie ramai org suka sngt? Kenapa mesti perempuan tue? Kenapa mesti dia ? :S. Kenapa mesti hg sms dengan dia. Kenapa? Kenapa hg ckp dengan aku? Kenapa? Huaaa ! Konflik jiwa aku nie.. Huaaaa ~ Sedihhh laa para blogger semua :( . 

 Okaylahh dah xmau sedih-2 lagi. Btw, tadi tertido and and and and and keja sekolah tak siap lagi. Haishh masalah masalah. Sofia mmg cmnie.. Keja sekolah selalu tak siap on time :D. Ahhh kitorang dah lantik dah ajk untuk tahun depan. Alhamdulillah, kalo xada apa-2 sofia akn jadi pengerusi untuk pandu puteri. Heeee *renyeh nmpk gigi*. Besarr tanggungjawabnya kan? Tolong doakan saya :).

To Mr A , Terima kasih sebab tak sms sofia . Terima kasih sebab lupakan sofia . Yelahh kwn dah ada kekasih hati mana nak ingt SAHABAT dia dekat sini :( . Jaga diri baik-2. Byeee ! 

Sekian saja cerita saya. Assalamualaikum ! :)

No comments:

Post a Comment