Merepek Meraban Ban Ban

Assalamualaikum ! Hello semua :D. Apa kabar? Hope anda semua sihat. Hoorayy , harini cuti sekolah. Syukur syukur sbb saya skrg dlm mood Malas nk belajar. LOL ! Sila jangan contohi saya :/ . Disebabkan saya terlalu malas , so nk berehat selama 1 hari XD. Esok baru nk buat hw. Sila tampar saya laju-2. Auuuuchhh* Sakit wey ! *Rekaan Semata-2

Apa yg saya nk buat dngn cuti yg saya ada selama 1 hari? Saya nak tidur, tngok tv , makan , berak , mandi semua ada. Sila euw euw sekarang. Ayat di mula dngn B tak ditapis dngan baik. Jangan baca jangan baca. HAHA. Anda dah baca punn :P . Sakainya saya. Sila kata EUW sekarang . LOL !

Dan of course lahhh, nk mengeratkan silaturahim dengan warga internet ! Yuhuu yuhuu warga internet didlm sana. Saya di rumahh. HAHA :D. Anda di mana? Ops, lupa pula, of course la juga nk BERAMAH MESRA dengan keluarga. Cuti-2 mcm nie kann bestt juga kalau dpt tidor. Saya suka TIDOR <3.

Malam tadi dpt mimpi pelik lagi , waduh waduh tak kuasa pula saya nk bercerita di sini. HAHA . Ehhh ehh, haaaa otak jgn pikir bukan-2. Otak kuningg niee. *Sila Terasa . Sumpahh sumpahh tak mimpi benda-2 cmgitu *angkat tangan mcm ikrar at sekolah . 

Hihi, cuti cuti sabtu nie mesti ada cita hindustan kan? Satgi cita KAAL kan? Act, saya tak perna tngok lagi cerita tue. Harap cerita dia best x mcm COTCOTCOT <-- Amenda tue? Okay, saya pun tak faham :/ . Btw, smpai sini jelah entry saya. Jumpa lagiii <3

No comments:

Post a Comment