23 April 2018

 Alhamdulillah happy birthday to me, finally i turned 22 for this year. Alhamdulillah rasa bersyukur sebab dah 22 tahun masih bernafas. First of all, I wanna thanks my mother yang melahirkan saya, ye bayi seberat 3.6kg, Sorry mama, sejak dalam perut memang dah bahagia terlebih haha. Aamiin utk org org yg mendoakan saya. Terima kasih banyak.

Harapan saya tak banyak, cukuplah jodoh datang dengan kadar segera ahahahaha k gurau je. Doa agar diri ni sentiasa berada dibawah lindungan-Nya, dimatikan dalam keadaan beriman kepadanya dan dimurahkan rezeki saya dipanjangkan usia dan semoga saya semakin tabah , kuat dan cekal dalam nak berhadapan dengan halangan-2 dalam kehidupan. Aamiin, begitu juga doa ini saya bawakan kepada kedua ibu bapa saya.

Tak sangka, sekejap sangat masa berlalu dah 22 tahun dah aku, tapi perangai rasa mcm bebudak lagi hahahaha. Harapnya one fine day, dapat jumpa org yg boleh layan kerenah saya hahaha kbyee tu je.

No comments:

Post a Comment