Ipoh Mali


Ya Allah cepatnya rasa berlalu . Padahal rasa mcm semalam baru holiday 4 bulan ( propa sngt ) . Next week dah kena balik Ipoh dah , start sem baru . Hmm duduk rumah baru , housemate baru semua benda serba serbi baru . Ya Allah moga dipermudahkan segala urusan . Sem 5 ni dah tak boleh memain dah , kena serious . Lepas ni dah memang kena pro guna machine . Banyak benda nak kena belajar . Hopefull hati ni sado nak berhadapan dgn semua benda .

4 bulan tak pakai uniform rxd , entah la muat ke idok , sepanjang 4 bulan cuti ni jenguk baju uniform pun tak hahaha . Punya tak rela lah nak balik . Takpa wiwi , lagi setahun ja hg nak hadap Ipoh , lepas ni tak jumpa dah unless kalau keja dpt sini @ jodoh orang sini . EH? Jodoh pula dia main haha . Sepanjang duduk sini yg bestnya surrounding dia lah , tapi Ipoh ni boleh tahan panas gak , kee tmpt aku ja panas ? Hahaha . Maybe area aku stay kot panas .

And paling yes memang banyak gila cafe hipster kat sini . Nama pun boleh tahan pe-pelik gak . Kekadang kalau duit lebih sikit haa lepak la dgn kwn makan ala ala hipster gitu haha . Lepas ni stay area yg agak jauh dgn Amanjaya ( bus ) taktau lah nak balik naik apa lepas ni . Adakah saya akn menjadi pengguna tegar KTM ? Lol . Apa apa pun , buka sem baru dgn azam baru . Please eh gang , kalau jumpa tolong jgn ckp ai makin chubby sbb hmm i kenot lah duduk rumah ni nak diet . PENIPU BESOR kalau aku ckp aku diet hahaha . Semoga Wiwi berbahagia dgn diri sendiri :p

No comments:

Post a Comment