CRUSH

Topic kalini menarik kan . Sekali baca mesti hampa dah boleh bayangkan muka someone yg hampa dok kata "crush hampa" tu . Sama la mcm aku . Aku pun kadang-2 tak faham dengan diri aku , dah masuk angka 20-an pun crush masih org yg sama. Kadang kadang pikiaq gak , bila lah aku nak maju , bila lah aku boleh lupakan dia . Kekadang orang ckp senang lah "Alah move on je lah" kalau senang dah lama aku buat wey tapi hat ni susah lah nak move on . Allah , awatlah ketegaq sngt noh hati aku ni .

Yes , aku masih suka org yg sama & kalau kira balik ermm dah 4 tahun dah aku suka dia . Mcm mana aku start suka dia ? Hmm hampa mesti curious kan , kalau tak curious pun takpa aku nak cerita gak :P . Aku start suka dia masa dia... eh malulah xmau cita :3 . Lama gak la aku usha dia , kekadang kantoi gak aku usha dia senyap-2 tapi dia perasan. Cis , tak guna betoi . Yang part best , aku pengawas koop so hari-2 memang dia ada mai beli ayaq mineral ( dia jarang actually ) , selalunya dia suh kwn dia beli tp dia duduk kat area aku leh nmpk hahaha :p.

Haritu punya berangan ( esk nk amek test komputer - lesen ) , kan best kalau dpt jumpa dia . Sekali Allah makbulkan angan-2 aku ni JUMPA SUNGGUH . Hang tau dak aku excited namatey . Nasib dia mai tegoq aku , kira dia kenai lah aku budak sekolah dia . Sembang sat dgn dia . Sumpah aku acah macho gila ah time tu hahaha :'P . Lepas tu aku ingt lg , aku gang dgn dia masa 1 kem ni , nak dijadikan cerita aku dpt tau ada sorang junior syok kat dia , uish dia pun melayan haaa malam tu nak kena buat preparation group utk persembahan , sekali dia buat lawak bodoh memang makan maki dgn aku ( effect pasai junior tu ) rasa lawak pun ada . Bongok la wiwi , awat hg marah dia hahaha.

Masa tu ada sorang kwn baik dia nak blah dari sekolah , aku ni beranikan diri lah nak im dia kat facebook tanya pasai kwn dia . Ehem, acah ja tanya pasai kwn dia padahal aku nak chat dgn dia ( trick ) lepastu nasiblah dia layan . Takpa biaq dia ingt aku syok kat kwn dia , tadak lah awkward sngt bila chat dgn dia hehehe. Haaa satu lagi hat paling bangang pernah aku buat . Masa hari merentas desa , aku ngelat xmau lari so aku jadi tukang bg num for those yg menang merentas desa .Actually aku jaga part perempuan , yang paling malu masa dia menang ( nmpk dia ) tetiba automatically tangan aku dah sua kat dia nak bagi number kat dia & lepas tu baru aku sedaq aku jaga blah perempuan. Ya Allah bengongnya aku time tu , nampak sngt berangan HAHAHAHAHA. Aku pun xtau lahh ada org nampak ka dak benda aku buat . Hopefully tadak sapa perasan lah.

Actually bnyk lagi benda yg jadi tapi kalau cerita kt blog sampai subuh tak habis sembang. Tbh, ai bersyukur ada perasaan lagu ni . Tapi yg sedih bila org takdak perasaan mcm ai ada kat someone hahaha. Hmmm adakah ai akn #4EVARSINGLE ? Oh skrg ai still leh tgk perkembangan dia kat ig . Yelah dunia dah maju , dia mana guna facebook dah . Cehh , nasib jumpa dia punya ig haha so ai dah follow , lepas ni tau lah perkembangan dia ( dah ada awek ) takpa still redha. Dah nama pun crush, aku tak harap apa-2 pun , dia pun xtau aku suka dia . So let him be lah nak couple ke apa. Kalau jodoh dia sampai dulu , haaa masa tu nak tak nak kenalah tutupkan rasa suka kat dia :') .

So tahniah sbb dah bertahta dlm hati aku 4 tahun . This is my very 1st time bila tgk someone jantung aku berdegup kencang namatey . I don't lie , i've never felt this way before . One of the best thing hahaha . Thank you LEMONADE ( nickname ) . I don't even know why i called you LEMONADE but you know who you're CAPITAL F :)

No comments:

Post a Comment