Lelaki Idaman ?


Semangat kan kalau cita pasai bab "lelaki" ni , tambah tambah "idaman" haa gitu . Ntah kenapa tetiba terfikir nak cerita pasal lelaki idaman.Semua mesti ada certain part yg dia nak partner dia ada kan ? Jgn risau anda tak keseorangan , semua sama je :P . Cakap bnyk pun tak guna so here's some list yg aku buat pasai topic kalini ( LELAKI IDAMAN AKU )

1. Aku prefer laki yg ada bulu kat muka ( bukan mawas ye haha ) maksud aku , aku suka lelaki ada jambang ( sikit sudah toksah bnyk2 ) or ada janggut / misai . Kira aku tak 100% mmg reject kalau laki tu muka suci dari bulu yg di-mention sebentar tadi hahaha ( tak minat babyface )

2. Aku suka laki yg rajin . Contoh simple aku bagi , kalau dia lepas makan , aku nak dia basuh pinggan dia sendiri ( ai bukan feminist okay ) . Yelah rajin nak basuh pinggan sendiri kira okaylah kan hahaha .

3.  Kalau segi rupa paras ( acewahhh ! ) , aku suka laki yg bulu kening dia lebat then mata mengancam eh ? Haha , maksud aku bulu mata tebal pastu melentik . Okaylah tak dpt bayang meh nk gtau sat , maksud aku mata & kening mcm - Aeril Zafril / Izzue Islam ( taste aku ) . Ops, sorry tau dedua dah nikah , ai bg contoh je eh.

4. Kalau boleh lelaki idaman aku ni made in Malaysia / Korea / MatSalleh Celup ke gituu. Amboi demand engko , entah-2 MatSalleh / MatKorea pun tak pandang engko Wiwi oi . So yelah dah nama pun lelaki idaman kan , berangan lah sikit nak dpt MatSalleh / MatKorea tapi realiti dapat MatMalaysia pun dah boleh sngt haha *kedip mata*

5. Aku suka lelaki yg kurang mesra dengan perempuan . Hmm aku rasa ramai nak jenis mcm ni. Kalau boleh ada lah 4-8 kerat kawan perempuan yg dia rapat , kalau boleh .. Lagi boleh kalau sorang pun dia tak rapat hahaha ( bahagia aku ) . So , obviously aku tak suka playboy & kasanova haa gitu.

6. Aku suka kalau lelaki hat jenis tak kisah pasai berat badan aku & jenis suka bagi aku makan . Memang aku sayang habis lah cita dia hahaha . Hmm, bila aku lapaq , dia sentiasa jadi penyelamat perut aku hahahaha ( poyo gila ) . okay ai sedari ai bukan princess nak kena treat mcm tu tapi eh lantak aku lah, dah nama pun "LELAKI IDAMAN AKU" so ikut cara aku lah hahahaha.

7. Aku suka laki yang tak merokok / vape ni . Hmm bukan ciri-2 lelaki yg aku nak . Yelah, awak kena sayang nyawa awak , hmmm buat apalah nak sakitkan paru-2 awak tu. Tak kesian ke dgn dia hmmm . Tapi tulah memang gua anti sikit org cmni lagi kuwajo kalau dia main hembus asap kena muka kita memang jilake itu perangai . Ops, ter-over sudah.

Sebab aku suka num.7 so aku endingkan dgn "7 CIRI LELAKI IDAMAN WIWI" . Tak salah kalau ai nak berangan hahaha . Okaylah byeee assalamualaikum ! :D

No comments:

Post a Comment