Penanam Anggur


Dulu kemain bersorak sebab cuti paling panjang dah start ( sampai 3 bulan uolz ) haa amek kau , cuti 3 bulan bukan gheti nak kerja , dia membela lemak ada lah . Pastu mula la ngadu berat badan dah naik lah , tak lawa lah . Haishh, rasa nak tampoo muka sendiri haa. And aku xtau lah nak kata either it's a good new or not . Yes gais, cuti extend lagi sebulan . Meaning to say 4 months cuti & of course la dia tarik hari graduasi aku . Haish , makin lambat lah aku nak graduate.

The worst part is , 4 months cuti and i got nothing to do . makan tidur makan tidur and gemuk ! Cuti berbaki lagi 2 bulan . Is it too late or not nak cari kerja ? Damn wiwi , you need to do something . Rasa nak nangis pun ada . Cuti lama ni membuatkan aku nak masuk kelas , nak study , nk test mengejut , nk busy dgn assignment , nak gelak dgn kenkawan , nak jalan-2 cari makan dgn kenkawan. Omg, i miss everything ! 

Cuti lama-2 pun bosan juga , bila lah nak masuk sem 5 ni . Yg seramnya this time posting Bainun. Takut lah pula , hopefully i manage utk bertabahkan diri dgn semua org kat sana. Argh, doakanlah aku . Hmmmm . Duit raya ? HAHAHAHAHAHA the funny thing is i only got rm20 = 20 years old. Sedih wey , tahun ni paling sedih tgk duit raya. Started from this year, ai dah berhenti berharap dgn duit raya

Sedar diri ni makin tua but....ai still student , i should get more than rm20 because i need money more than highschool's student. This is so unfair :'(( . Ahhh , biarlah . So selamat hari raya semua !

No comments:

Post a Comment