PLKN siri 2


Hai semua errr *tiup* banyak juga habuk dekat sini eh. Haha. Setelah sekian lama menyepi . K , tak lama pun kan ? Hahaha . Tiba-2 tertarik pula nak ber-blog ni haaa. Nak dipendekkan cerita , PLKN siri 2 dah boleh check dekat laman rasmi plkn . Alhamdulillah , at last aku dapat juga panggilan pergi PLKN ni. Even sebenarnya aku tak rela pun :P. Tapi , dah nama pun rezeki . Aku tahu mungkin ada hikmah disebalik semua ni :) . Mula-2 aku ingat bolehlah dapat panggilan 1 , bila tak dapat sakit juga hati aku ni. Tapi , sakit tu tiba-2 dah sembuh . Kahkahkah . propa propa .

Akhirnya aku dapat lah panggilan g Balik Pulau , well alhamdulillah still dekat negeri aku sendiri . Aku sebenarnya tak suka sangat balik pulau ni , pening kepala lalu sana . Pusing sana pusing sini . Haiyaa. Tapi apakan daya , nasib badan . Pasrah je lah . Kawan baik aku Si Aimi tercampak sampai ke Perlis. Hmm, mulut dia sapa suruh masin sangat. Nak sangat ke Perlis haaa kan dah Perlis betoi. Hahaha. Takpa-2 , memang itu yg dia nak. Aku tumpang bahagia . Hahaha. Aku harap dapat pergi PLKN ni bertambah kenalan lah. Hmmm , aku takut sebenarnya. Takut tadak sapa nak berkawan dgn aku. Haha :)

Result spm ? Lagi 2 minggu . Buat masa ni terus terang aku ckp aku masih dlm keadaan KEGEMBIRAAN. Aku tak rasa cuak pun tapi ! Aku rasa 3 hari sebelum keputusan kuaq aku aku pengsan-2 kot. Hahahaha. Tapi aku memang tak nak target apa-2 sebab aku takut target aku tak kena. Buat masa ni, aku cuma boleh bertawakal , berdoa kpd Yang Maha Esa utk menentukan segala-galanya. Tapi , aku mengharapkan keputusan yg cemerlang lah :') . Batch 96 jangan takut-2 , kalau kita dah usaha , berdoa , bertawakal Insya-Allah kejayaan pasti milik kita :)

Apa-2 pun , Selamat berjumpa kepada sesiapa yg dapat PLKN Sri Mutiara Balik Pulau . Moga ikatan persahabatan kita akan terjalin. Insya-Allah. Aamiin :) . 

No comments:

Post a Comment