One Month




Hai semua ! Warga stalker dan warga blogger semua sihat? Harap semua sihat-2 lah eh. Ehh ! Sedar tak sedar bebudak SPM tahun ni tinggal lagi sebulan beberapa hari sebelum nak exam SPM. Takut tak? Hehe. Memang takut. Alhamdulillah sekarang ni saya dah banyak berubah sejak kebelakangan ni. Setiap hari saya akn pastikan yg saya akn belajar.. Tak kiralah subjek apa pun.. Janji belajar *baguskan itu?*. Rasanya saya kena pulon dekat ADDMATH sebab baru sedar yang ADDMATH ni sangat penting.. Sangat ~.


Buat masa ni, marilah kita pentingkan study berbanding cinta cinta ni. Yalah , spm ni kan penentu kejayaan kita. Kalau tak LULUS, Sia-2 kita amek masa 2 tahun utk amek spm.. Tak salah kalau kita sedar sekarang. Masih belum terlambat. Kita perlu usaha lah. Sekarang ni memang dah patut pulon dah utk subjek yg kita tak berapa terer dan kukuhkan subjek yg kita dah terer. Hmm, buat masa skrg ni saya kena betul-2 struggle utk subjek ADDMATH / CHEMIS / BIO / FIZIK . Memang kena pulon ~ *muka kesian*. Nasiblah badan :)

Apa-2 pun GOOD LUCK utk batch 96 ! Ingat masih belum terlambat utk berubah. Dalam masa SEBULAN ni marilah kita sama-2 buat latihan banyak-2 dan berdoa kepada Allah SWT agar kuatkan ingatan kita / cerdaskan otak kita agar kita dapat belajar dan faham dengan cepat. SELAMAT MEMBACA SEMUA ! Assamualaikum ! ^^


No comments:

Post a Comment