School


Hello semua. Alhamdulillah , paper 3 sejarah harini berjalan dengan lancar. Even banyak hentam. K banyak kah? Lalala ~. Btw, minggu ni aku rasa minggu paling busy bagi aku. Like seriously. Dalam masa ni nak kena siapkan folio addmath dengan kerja sekolah yg xpernah menurun. Hmm, ini semua masalah pelajar sekolah . Sabar dan kena harungi lahh semua nie. Bak kata pepatah BERAKIT-2 KE HULU BERENANG-2 KETEPIAN , BERSAKIT-2 DAHULU , BERSENANG-2 KEMUDIAN. :') .

Walaupun memang sakit dahh pun kann. Sakit hati dan stress bila buat benda semua tak menjadi :P. And now, lepas update entry ni aku nak pergi sambung buat kerja-2 ni semua. Haishh, saborrr je lahh. Apa-2 pun , aku harap hari-2 aku tak selalu mcm ni. Pleasee lahhh. Kalau takkk , aku bolehh pengsannn. Ceeee , poyo ja kan ayat aku ni XD. Pengsan lahh sangat *mata ke atas tangan ke bahu*. Btw, Ramadhan semakin hampiri dan debaran semakin terasa (Y)

To Encik L : I'm trying now. Trying to forget you. Please stop showing your face at me anymore. I cant stand it :) . And take care of yourself and her. Teeeheee.

No comments:

Post a Comment