PENAT WEY PENAT :(


Hello everyone. Hye hye kamu semua. Hahahaha merasa juga akhirnya aku nak guna laptop. Sudah bertahun lamanya aku tak memegang mahupun menggunakan laptop. Poyo nya ayat. Btw, harini merupakan hari yg paling penat bagi aku. Haa laaaa , sibuk gila kot. And now aku sepatutnya buat kerja tapi untuk hilangkan stress ni aku update la entry sekejap dekat blog wangi ni. Lalala~

Mana lah nak tau, tetiba Puan Pengetua suruh pelajar form 5 semua buat sejarah paper 3 semula. I repeat SEMULA ! And I was like What the FISH? Bahan dah lah baru bagi harini then tadi balik petang sebab ada kelas tambahan. Mata ni mata ni layu sangat. Baju sekolah tak sidai lagi -,-'. This is so not right. I'm tired. Like seriously. I really MEAN it :(

Sekarang sepatutnya aku cari bahan untuk sejarah. K, memang kena cari. Dah la malam ni nak pergi hantaq barang dekat puteri pula.. Bertambah busy lah aku. Rasanya harini aku akn jadi burung mata bulat aka burut hantu :P . Takpalah bila lagi kan nak jadi burung hantu ni. And yes ! Folio ADDMATH baru separuh jalan. Okay, suku pun tak sampai and guess what? Jumaat ni kena hantaq bersamaan dengan LUSA !

This is soooo crazyyy. Im going crazzyyyyy. Okayy.. Entry kali ni semua nak mengadu. Haaa haruslah mengadu. Mengadu sama blog omei ni dan stalker-2 yang omei-2 belaka ni lahh. Okaylah, kita nak sambung buat kerja kita. Bye semua. Assalamualaikum. Tolong doakan saya yeee T,T .

Semoga my BEST FRIEND sembuh daripada sakit. Cepat mai sekolah. Rinduu rinduu. Hehehe ~

No comments:

Post a Comment