Berhabuk Tak?


Annyeong ! Hello ! Miss me? NO? Sampai hati. Merajuk saya T,T . Apa khabar semua? Hope awk semua sihat-2 lah ya. Aamiin. Ermmm , alhamdulillah dah nak masuk seminggu aku pergi sekolah naik motor , even tak leh parking dlm sekolah lagi -_____-. Bilalah aku bole beli stiker dekat cg hisham ni. Hehe. Harini aku lupa nak cari dia , tp dengaq kata dia busy tadi. So, minta-2 esok dia tak busy. Bolehlah parking motor dlm kawasan sekolah. Ahhh, pasaipi motor aku besaq ka apa. Heran pula :P. Acee padahal diri sendiri yg segan. 

Ya Allah, buang lah rasa segan nak bawa motor tu. Aku syg motor tu. K , sayang angattt *so sweet*. Ahh, busy? Cakap pasal busy. Aku rasa sejak masuk bulan ni memang aku busy. Sangat busy, sampai tadak masa nk spent time dengan fb/twitter/blog. Ni pun aku tahan mata yg mengantuk ni sebab nak update blog busuk nie. Biasalah takkan nak biarkan dia usang mcm gitu je kan? :3 . Baik kita mengarang, fresh sikit otak malam-2 cmgini *menguap*. See? Mengantuk ni T,T.

Apa-2 pun , aku dah berjaya melupakan crush yg sebelum ni jauh-2.K sangat jauh sampai aku xleh ketemu dia :P. Apa-2 pun crush baru dah menjelma. Siapa dia? Biarlah aku pendem dalam hati ni sorang-2 aku :P. Okay, undur diri dulu. ASSALAMUALAIKUM. Selamat MALAM. Btw, esok 10hb April kan?

Happy Birthday to my beloved awek's Nor Aishah Bt Amat Kamal. Woainie, ILoveYou, AkuCintaPadamu :P. Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan ceria selalu. Insya-Allah. Hehe. Kak Cah aku dah TUA dah sekarang :P. Esok dia dah jadi akak saya :3

No comments:

Post a Comment