3 April


Hello ~ Apa khabar? Heee . Kembali lagi saya untuk mengupdate entry baru mengenai diri saya. Okay, sekarang ni dah ramai kawan kelas yg masuk tusyen. So BAGUSS . Cmgini haaa (Y) . Alhamdulillah juga sebab dapat number 7 dalam kelas tapi dalam tingkatan down sikit. Heee ~. Tapi takpa, aku akn berusaha lagi. Insya-Allah :) . Syukur syukur syukur , lesen L harini baru dpt. Lepas ni kiranya pergi sekolah naik motor la. Senang sikit :) .

Buat masa ni aku dah tak ada crush-2 dah. Sumpah dah tak ada :) . Its good for me. Biarlah aku fokus dekat pelajaran. Kan? :) . Ehemm, buat masa sekarang aku tak menguasai subjek f4 secara keseluruhan lagi. Errr , otokeeee? What should I do? Hmm. So mulai esok *Insya-Allah* aku akn ulangkaji pelajaran :). Doakan segalanya berjalan dengan lancar ya :)

Okaylah. Entry pendek. Salam ceria salam gembira. Assalamualaikum !

Happy Birthday to my ABAH. 3 April 2013 . Semoga abah panjang umur, dimurahkan rezeki dan ceria selalu. Its good to be 47 ^_^

No comments:

Post a Comment