Selamat Malam


Salam satu Malaysia semua ! Heee ~ Apa khabar? Moga-2 awak semua sihat-2 lah ehh. Hmm, harini kemas bilik. Fuhh ! Sumpah berpeluh. Sangat penat :'/ . Yelah bilik dah mcm sarang giant. Ehh? Kenapa tetiba kemas? HAHAHAHA. Saya kemaas ada sebab bahhh ~ . Esok family Pak Andak nak tidur dekat rumah. Tue yang nak kemas bilik, kasi cun sikit kangg x kemas pengsan semua org tngok bilik. Dah tak ada rupa mcm bilik anak dara :P. *kita ROCKER*.

Tapi bila dah renovate terasa bilik tue jadi KECIK. Bukan luas. Maybe sebab dlm bilik sofia ada banyak perabut. Hmmm, maybe *yakinkan diri*. Takpalahh. Kalau tak puas hati esok renovate balik. Errr , kalau saya rajinn. *ketawa berdekah-2*. Kena tahu, saya pemalas. Errr ehh bukan malas, lebih kpda sikap tak rajin. Itu saja. Lalalala ~ . Haaaa ! Saya tahu K-POP FAN mesti tahu pasal MAMA AWARD kan? Alahh cakap je lah awak tahu X[.

Tolong ! Tolonglah ! Vote untuk INFINITE saya. Kesian mereka. Undian xmencukupi. Sat num. 2 then num.13. Huhuhu ~ Vote lah untuk mereka. Moga maju jaya sayang-2 ku *INFINITE*. Undilah depa. Alahh berbaloi pa undi XP . Hmm, hope nanti MAMA AWARD depa menang. Hope :'( . GO INFINITE ! SARANGHAEEYOOOO ! Aceeeee buat mcm depa baca tue *berus gigi*. Kenapa berus? Dah 11.30 dah nie. Tak nak tido? :P

Errr, fakta ! Saya bila cuti tidur 1pagi 2pagi 3pagi itu 1 kebiasaan. HAHAHAHAHA ! Pelik tapi ini adalah fakta . Biasalah esok bukan sekolah lusa pun xsekola tulad pun tak sekolah *mengalir air mata*. Sangat BOSAN ! Tak sekolah and next year last sekola pun pun tambah sentap ! Huh ! NAK FOREVER YOUNG :'D . Nak duduk zaman sekolah lama-2. *cmtu bg fail SPM*. err, tak kuasa aku nak FAIL FAIL NIE. :P

Capital L , sekarang baru aku tahu. Aku tak sukakan hg pun. Tapi aku cuma minat. 2 Benda yg berbeza. Thanks sebab bagi aku tatap muka hg senyap-2. Bye CAPITAL L ! Hahahaha :3

Luahkan perasaan pula. Hihi ! K lah, chow ! SALAM :D 

No comments:

Post a Comment