REUNION

Salam rindu buat kekasih hati yg berada jauh nun di sana. *Dedicated to HOYA*. Well, apa khabar semua? Hmm, harini i'm having a lot of fun with ' Tettt'. Sorry xboleh mention disini. Okay terima kasih. Seronok dpt makan free pastu belanja buger boy then menari-2 lagi. *main game*. Hahah :3. Okay sangat seronok. Kalau diberi kesempatan lagi kita semua interaksi mcm itu nah? :)

Ada facebook? Cakap pasal facebook , things that annoyed me , bila ada orang dok update 500++ tengah online sekarang. Hai !. Okay tahulah kawan ramai takpayah nak mention sangat lah kan? -,-'. Tak dengki cuma ANNOYED. Okay sila baca ayat tue jelas-2 . :) . Dah lama nak kata cmgini. Hmmm. Takpalah. Manusia :) . And yeayyy ! Teacher sim *cikgu BI masa darjah 6* nak jumpa bebudak kelas saya masa darjah 6.

FYI ! Masa saya darjah 6 saya sangat SKEMA. Like totally yeah ! Too nerd :B . Tapi sekarang? TIDAK LAGI ! *joget-2*. Takut + suka + malu juga nak jumpa bebudak kelas. Well, when i was at primary school i was the nerd one wearing blue colour *baju pengawaslah* :O . HAHAHA. Okay lintang pukang *tutup mata buat-2 xnampak*.

Insya-Allah lah sofia akn pergi reunion nie. Gila beb xpergi nak jumpa teacher sim kot. Ohh rinduu gila barbie ahh sama teacher. Dia suka panggil aku ' Sofia '. Hahhaa :3. Okay tapi bila dah sekolah menengah banyak cikgu panggil 'WIWI' ' PAH '. Amboi ! Nama dah glamour :P. Nak minta baldi? *1 20 sen*. Take it or leave it? :P.

Takpalah nak bagi tahu itu aje :) . Sebenarnya kekawan f3 pun ajak meet dekat jusco rabu minggu depan. Tngok lah ada duit adalah aku dekat sana. Bye ! Assalamualaikum ! ;)

No comments:

Post a Comment