Miss You

Assalamualaikum ! Hai , hello , annyeong , arigato semua :D . Hows cuti? Ada baik kah? Ohh saya? Tak pergi mana mana pun :'p . Cuti nie dipenuhi dengan aktiviti online , makan , tidur. Apa? Nak bawa saya jalan-2? Haa jom jom. *packing barang*. Lahh,x jdi? Hermm xpalahh *campak barang*.

Ehh, tengok gmbr dekat atas. Nie masa dah balik JUSCO. Bosan alang-2 dah ada kamera tue tangkap je lah gambar kami semua. Haha :P. Sofia suka gambar nie. Dah macam nak buat album. LOL ! Okay, sila ketawa berdekah dekah sekarang. HAHAHAHHAHAHAA *Baling Piring*. Sampai hati :'/.

Nampak tak? Perubahan blog saya. Well, happy JUNE day ! Sebab dah masuk bulan JUNE so saya pun nk upgrade la layout nie haaa. Biasa biasa je kan? Lahhh. Ehhh, bulan nie birthday my adik. Baru perasan. Dah nak habis dahh tahun 2012 kan? Lagi 6 bulan then NEW YEAR.

Untuk bulan June nie sofia harap bila buka sekolah result pertengahan tahun mau kasi cunn. Kalau boleh xnak GAGAL. Itu harapan, tapi kalu nak GAGAL jugaa. Berserah pada takdir. Haaha ';3. Ayat buda ckp xkemas lagu nie lahh :O . Tata for tomorrow sebab sofia kerja katering besok. HAHA :3 .

Errr, entry merapu. Cuma nak ckap saya rindu encik crush saya. Well, as i said before , i wont meet them for 2 weeks. Now it came reality. How sad it is :'( . Well, at least saya boleh stalk dia kan? :'( . Bye peeps ! My bro nak paka -.-'. Assalamualaikum. Now this is how i feel . Listen to this song.

No comments:

Post a Comment