FRIEND :D

Assalamualaikum . Terasa nk bercakap pasal someone. Well, masa sekolah rendah kami sekolah rendah lain-2 . Tapi start saya dah membesar dan memasuki alam sekolah menengah bertemu la dengan dia. Kami 1 kelas dan masa form 1 dulu dia duduk belakang i je :) . Nama? Tak perlu mention. Haha :3. Dia lelaki. Hehe.

Smpai laa f4 kami masih dlm 1 kelas , tapi waktu form 4 sekejap je lah. Kn dah dpt result PMR. Mesti nak pindah kan. Alhamdulillah, dia dpt 8A dlm PMR dia oleh itu sekolah bagus2 pun seru dia masuk sekolah tue. Then BYE BYE! Dia pergi ke sekolah sains di johor :') .

Actually, budak nie suka mengejek orang sampai tekanan perasaan orang yg dibuli itu meningkat. Acecece, aku ke tue? HAHA :3 . Tapi xsangka dlm suka mengusik dia nie pandai sungguh dlm pelajaran. Tue org ckp JANGAN PANDANG SEBELAH MATA :O . Semalam sofia kerja katering , dan tak sangka dia pun keja sekali. Haha :D

Jumpa dia bukan nk ckp. Maybe sebab dia malu. So , sofia yg mulakan. Tegur tegur dia. Sampai habis katering tue sofia ckp dengan dia " Wey cuba cakap JOHOR dengan aku.". So dia pun ckp la johor. Tapi mcm gapo lagi. HAHAHA. Dia ckp " Aku ckp JOHOR slang PENANG". Amboiii XP.

Dia ckp kat sofia " SELEKEH". Hokaloh, kerek gila mamat nie. Erkk? Hahaha. Well, thanks sebab still the same. Masih kelakar masih suka cari pasal dengan org. HAHA :3. Special entry untuk hang tau tak? Ehh silap, special entry untuk kau tahu x? Apapun, Take care at sana. 

Acecece, bajet mcm dia baca weyy. Hahaha :P . Apa pun, you're my friend . My friend :P. Jangan lupa aku. Kenang daku dlm doa-mu. Hahahhaa :P. Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment