Examination :')

Assalamualaikum ! Hello semua ! Apa kabar? Well harini i exam. You ollzzz bila lagi? Ya Allah, macam xpercaya exam kali nie 3 minggu i repeattt 3 minggu bukan 1 minggu :O. *MelelehAirLiurTergangaLuas. Wooottt tadi buat exam BAHASA MELAYU. Errr BAHASA MALAYSIA. Errr mana satu ehh? XD.

Haisheeemeennn, tadi buat bm paper 1 and 2. Subhanallah , awatlahh panjang sangat jawapan dia? Naik sakit tangan. Silap haribulan tangan aku kemana pen aku kemana. LOL ! Sakit gila tangan even berehat then buat balik pun rasa sakit nie kan pula dia dok straight forward non-stop :'D.

Esok Pendidikan islam dengan Bahasa Inggeris. Wish me luck ! Quite scared.Yelahh, tajwid kena tahu.emm saya lemah tajwid. Hehe. InsyaAllah i'll do my best ! Hoorayy. GO GO SOFIA ! :D. Tutup cerita pasal exam boleh?

Baca Gambar kat atas :) . Walaupun kita dahh tak ada apa2. I SWEAR THAT I MISS YOU SO DAMN MUCH. MUCH MUCH AND MUCH. Setiap hari aku selalu terfikirkan hang tahu tak? Even hg dah lenyap dari hidup aku tapi hang tak boleh lenyap dalam minda , hati aku. I always miss you.

Aku tahu salah aku bodoh sngt delete hang dekat facebook but sumpah weyy aku rindu hangg. Rindu hang gila ! Kawan dah Up sekarang mana nk ingt aku :') . Hope awak sihat selalu ehh? Choii, buat ayat touching pulaa sayaa :') . Okay hope awak murah rezeki , jadi org berguna ! (Y). CUN? 

K byeee ! Assalamualaikum ! Nak study :'D. See ya tomorrow !

No comments:

Post a Comment