Bla bla bla

Assalamualaikum ! Hello semuaa. Annyeongg ! Acecece :P . Semalam tak update biasalah budak tak siap kerja sekolah lagipun petang tue ada koko. Choii , buat mcm org stalk blog aku :P. Silalah stalk selalu . Hohoho <-- ala ala santa ==' . Well, minggu nie minggu exam.

Bersorakk sikitt. *tepukangemuruh. Seram pun adaaa. First time nk jwb soalan form 4. Aceccee, haritu UP1 dia lain nie PPT lain. PPT ikut standart SPM nie. Satgi dia suruh jwb lain I pergi jawab lain haaa kannn dah haru biru result pun haru biru XP.

Good luck untuk kekawan yg tengah ambil exam : Omar , Syafiq ( baru kenal je pun XD ) , Azizul. Oh yess, best of luck untuk hampa hampa niee :) . Ehhh , kita? Hehehe , best of luck untuk saya dan awak yg tngh stalk blog nie :D . Even tak ambil exam , act mcm ambil exam sudahlahh :P.

Choiii , entry seterusnya nk update psal CRUSH Muahahaha (Gelak Gedik Nak Mampos Ala-2 Tuttt ) . Silalah berasa ketawa dan pelik :'/ . Okay Aku pun dah pelik dngn apa yg aku cakap :O . Ehh, dah dah pergi baca buku :P.

Sofia baca buku? Nak baca lahh nie. Dont ya worry. Sayang juga dekat aku :'P. Aumm malu kitaaa ~ Ehhh , dah la my abang nk guna laptop pula nk buat keja dia. Haisheeemennn, thanks for reading. Bye ! Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment