DIE DIE DIE

ASSALAMUALAIKUM ! Hello yaww ! Ehh, jangan tngok muka kita lama lama Hehe :P. Well, sihatkah anda harini? Alhamdulillah, sihat ye :D. Ehh letak gmbr bukan nk promote muka tapi nk promote tuee haaa ( tunjuk at tulisan di gmbr ) nampak? 

Infinite baru buat comeback and it was awesomeee dudeee ! Sumpah aku gilakan MYUNGSOO <3 . Kenapalahh hang hensem sngt ahh? :O. Well, their new song had just released ! Hoorayyy ! Well, bukan tue saya nak bercerita. Nak bercerita mengenai exam. Just exam. Bahana pelajar sekolah.

Tadi paper bio. SubhanaAllah tak dpt nk describe betapa saya nak pengsan buat soalan dia T.T. Paper 2 i hate youuuu T.T . Pehal sussahh sngt? Essai tue haaa yg i tak puas hati. I terlupa je mesti dia nak masuk soalan tue. Choii, rejam baru tau :P. Okay saya gila nk rejam kertas bio ==' . Ampunn ampunn.

Esok mathematic dan still xulangkaji lagi sebab petang tadi tidor. ZZZZZZZZ. Jangan marah nanti kena jual dengan apek jual ikan :P. Doakan saya. Lepas update janji nk g terus study then call kawan then gosip then tidor then esok exam dan tak nak fail dan sumpah soalan kalau susah sangat :P. Pening baca syg? Sorry lahh XD.

That's all. Btw , happy examination day people ! Ohmmyyy, exam yg belom habis ADDMATH , KIMIA , FIZIK , SEJARAH , PI 2 , SIVIK errr. Ada subjek yg i lupaa? ;'O. Just forget bout exam. Assalamualaikum ! Good luck ehhh ! <3

No comments:

Post a Comment