Pergi Kem Kau Ada?

Assalamualaikum ! Helo semua :D. Disebabkan stalker sofia harinie semua ahli nujum mesti tau kan apa yg sofia nk cerita? *bunyiDrum* pandaii :D . Pasal kem lahh. Kau hade? Okay kau pun hade adenn diam :'/ . Kem nie 2 hari 1 malam je pun. Buat dekat sekolah. Yes , sekolah ku rumah ku. Bak kata pepatah lah kan? HAHAHA :D

Sumpah sofia ckp masa nk tidur dlm khemah mmg PANAS . Atas faktor faktor tertentu. Kwn ckp , sbb nk hujann tp x hujan =='. Okay Sofia blur ! Serius >.< . Tido pun 2 jam kalau tak silap. WOW ! Balik rumah melending laaa smpai tak ingt dunia. HAHA :D .

And i've met someone special ! Blablabla ~ Segala kata cacian yg telah engkau berikan membuatku rasa KOSONG KOSONG . Ehh pehal tetiba aku nyanyi lagu nie (talking to myself) . Tak tau lah, sofia suka tngok muka dia dan cara dia ckp. Thats all. Tak melebih tak menggedik tak menggalak. LOL !

Of coursee , ada lahh SCARY PART ! Tapi sofia xkan cerita dekat sini sbb sofia pun xpasti KESAHIHANNYA. Amboi dah mcm SEJARAHWAN pula aku -,-'. Malam bersama cg shuhada / cg sofia memang besttt (Y) . Main tulis belon baling2 , syukurr sofia dpt msuk dlm group yg all out (Y) .

Dah la nombor ONG bagi aku. Aku suka nombor tue (7) . Itu nombor kegemaran saya :D. Okaylah bye semua ! Watching YOUTUBE.COM. HAHA :D

No comments:

Post a Comment