I'M PROUD TO BE MALAYSIAN

Assalamualaikum ! Hai warga stalker ;P . Apa khabar semua? Seriously , semenjak dua menjak nie ilham saya untuk mengupdate blog busuk nie dah semakin malas. Sebab saya tak ada story yg hendak disampaikan , tpi kalau xupdate rasa rindu pula. Inilah ragam manusia :D.

Jom kita mulakan dengan bismilahh. Okay , rasa awkward pula men-typing 'saya' okay saya selalu guna bahasa kasar kata org penang bahasa kasaqqq (sila sebut jelas dan faham XD ) . Ahaa, dh dpt 1 idea untuk bercerita. Memandangkan saya nie org penang and so well lets talk bout my country. Beloved PENANG <3

Exactly ! Benda pertama kalau korang nmpk nama PENANG sure ANAK MAMI. FYI , Tak semua org penang di sini ANAK MAMI :) . Siapa ckp anak mami xcomel? Bnyk yg comel okay. Bnyk . EHH? ;D . Sebenar benarnya , dekat penang nie ramai CHINESE yg tinggal disini. Okay , i've no idea bout that :'D.Kadang-2 ad org xsuka bila dipanggil ANAK MAMI walhal , dia tak ad kena mengena pun :/ . So , sebelum nk ckp pndg-2 dulu muka dia. Okay, as my opinion lah sebab ramai kwn saya xsuka bila jadi mcm nie ;D.

Next, sure lahh NASI KANDAQQQ SATUUU ! HAHAH ;D. Act, saya suka la juga makan nasi kandaq tp x la smpai GILA GILA -,-'. Ada batas dia. Tambah pula org dok ckp mcm-2 dekat nasi kandaq tue, kesiann dia :O . Haha, tak perlu tau maksud apa yg nk disampaikan disitu. Tak penting okay ? Selain tue , PASEMBOOQQQQQ !

Hahaha, tersembuqqq air liuq saya nk berkata-2. Sila EUW EUW sekarang sebab habis PC laptop korang penuh dengan semburan air liur saya yang WANGI AKA MSAM XD. Tapi pelik, setengah negeri yg tak dikenali namanya <- okay WEIRD ! diorang panggil ROJAK. Sayang its not ROJAK but PASEMBOOOQQQQ ! Sila sebut dengan jelas dan bernada.

Ehhh dah dah , tersembuq air liuq dekat muka saya. Fhew ( bersihkan muka ) . Masam juga air liuq awak kan? HAHHAA. Entry khas nanti saya tulis dlm bahasa PURE PENANG. Tapi tak se-PURE Balik Pulau punga lorat , kami duduk SEBERANG bukan Pulau. HAHA. Harap maklum (Y)

Thats all for today. Have a nice day and take care everyone ! Ohh damn, i miss him already :'/ . BFF !

No comments:

Post a Comment