Best friend? Again?


Lately I've been a roller coaster and guess what? Dalam banyak banyak manusia yg ada dgn aku skrg, aku selalu rasa nak share dgn hang. Like almost everything! ツ . Deep in my heart, aku rindukan kita wey. Aku rindukan kita yang dulu. Eh cmon lah dah 10 tahun (include this year) kita kenal each other. Tapi tu lah, this year kita dah tak kawan kan. So let me guess, it's already 5 months kita tak kawan. Next month dah jadi half of the year kita tak kawan wow lamanya! Hahahaha paling lama kita gaduh skrg lah. But... still i wonder is it still possible utk kita berkawan mcm dulu. Or this really gonna be the end of our friendship? ☹️

There's still a lot of thing yg aku nak buat dgn hang. Kita tak dan wey nak makan "4Fingers" sekali dekat QB . Eh hello! Aku still ingat okayy janji hahahaha tapi tu lah masa kita gaduh aku memang emosi gila. Ntah, aku rasa kita mcm tak serasi gituh rasa mcm memasing menyakitkan hati memasing. And of course lah aku menyesal dengan apa aku cakap "JANGAN KAWAN DGN AKU" pergh mesti lah terasa kan. But.... masa tu bendera merah kot! (okay salahkan bulan hahaha) so emosi tak stable.

Just nak share je dgn hang, currently aku tengah amek lesen kereta. Aku still ingat hg pernah cakap nak tunggu aku dpt lesen kereta boleh naik myvi aku. Aku still ingt wey, memang niat aku kalau dapat lesen nak bawa hg jenjalan aku drive sebab before this start umur 18 tahun, kita nak pi memana mesti hg yg selalu pickup aku drive jenjalan. Tak pernah complaint, ikut je plan bodoh kita hahaha. Aku appreciate wey. Sumpah appreciate gila sbb ada kwn mcm hang. Truly one in a million agituh.

Then, aku baru baru ni operate gigi bongsu kot! Kalau kita still kawan , hg mesti hari hari menghantui aku dgn menakut nakutkan aku bukannya nak tolong aku bertenang hahaha. Mesti dok menyakitkan hati aku pastu rindu lah org nak panggil gelaran aku "H..pp...o" hang sorang ja panggil aku nama tu. Walaupun nama mcm bodoh hahahaha tapi tu lah, kita team lek lek en. So biasa dah lah walaupun aku x tau kenapa at first place hg panggil aku mcm tu. Eh.. Geram pulak aku.

Next, hmmm kan before kita gaduh,aku ada buat diet. Mcm biasalah hg antara tak support member. Tercabar aku sebab hg one of certain people yg gelakkan aku bila aku nak diet. Tapi tu lah friendship kita end tengah jalan masa aku nak diet. Kita dah tak kawan. Saja nak share, aku turun 12kg tau skrg. HAHAHAHAH baru nak berlagak dgn hg berat aku dah turun tapi hg pula menghilang dalam hidup aku. Kenapalah nak hilang time aku nak berlagak dengan hang aduh.

And kan aku skrg suka pergi satu kedai korea ni, seriously dlm otak aku "Eh nak ajak hg makan sini lah mesti best buat port lepak kita" but... lupa kita dah tak mcm dulu. So mcm mana nak ajak lepak sekali tu? Aku boleh jamin, once kita dah lepak situ, mesti situ jd port lepak kita. Dh tak lepak MCDd dah. HAHAHA oh lupa! Cakap pasai MCD, aku memang dah lama gila tak makan MCD. Eh, maksud aku dah lama gila tak lepak MCD mcm dulu kita selalu buat. Yelah, every week mesti muka kita dkt MCD tapi tu lah, rindulah wey. Rindu nak gossip kpop kpop dgn hg, rindu nak share everything dgn hang. Sbb hg memahami aku walaupun.....kenkadang annoying kan.Tapi biasalah nama pun member :P

Nah, ni lagu aku tuju khas utk hang. Cuba fahami maksud lagu ni, this is my feelings right now. Aku nak contact hang, tapi aku takut bila aku contact hg mcm dulu, hg reply hambar. Sumpah wey, aku rasa mcm hg yg dah tak nak kawan dgn t. Sebab aku send chat dkt ws, hg reply lambat gila. Usually tak sampai 1/2 jam hg selalu reply chat aku, kenkadang siap spam. Bila tak reply, mulalah call ws pastu maki "BABI REPLY LA WS" HAHAHAHAHA. Tapi, aku ingt haritu bolehlah kawan mcm dulu, bila ws balas lambat gila. Maybe betoi kot..Aku je yg nak berkawan dgn hang. Kalau hg baca ni (aku harap hg baca) tapi tu lah hg tau ke blog aku? HAHAHAHA. Just in case if hg baca, boleh tak ws aku? Sumpah doe, i would be happy. Sebab skrg ni aku mcm trauma lah nak ws hg dulu, sbb takut aku jadi tetamu tak diundang :). Tapi, i just wanted you to know, I'll always be here. Waiting for you utk kwn dgn aku balik. Aku rindu hang lah bestfriend oi!

To ; D..o..n..g 

No comments:

Post a Comment