Belajar Benda Baru .


Cuti 3 minggu sudah habis bro ! Lusa dah start lah rutin harian aku as a student of Unikl RCMP . Tak sangka , pejam celik pejam celik sat ja dah nak masuk sem 2 . InsyaAllah kalau dipanjangkan usia tahun ni boleh la habiskan sampai ke sem 3 . Yes ! Posting start sem 3 ni harap dipermudahkan . Cuma nak cakap esok dah kena berangkat dari Penang - Ipoh . Muka tak rela gila nak balik tapi apa boleh buat andai itu takdirku gituuu .

So , last Friday hangout dgn cikgu Kamariana , Puteri and Ainan . Lama gila tak spend time sama-2 . Alhamdulillah lah diberi kesempatan juga nak jumpa dgn kesayangan-2 hamba . Disebabkan Puteri pandai main skateboard skrg , aku pun ada lah pasang niat nak suruh dia ajaq aku main skateboard and alhamdulillah sbb aku ni jenis fast learner *perasan pui pui* at last boleh lah nak imbang-2 kan badan naik skateboard ni. AKU TAU BASIC GILA BAB TAPI AKU STILL BANGGA DGN DIRI SENDIRI .

Disebabkan terlalu enjoy and aku rasa sangat COOL *poyo* bila aku main skateboard ni, terpasang pula impian aku nak beli skateboard. Sebelum tu minta kebenaran abah lah. Abah dah bagi GREENLIGHT tunggu apa lagi. Ada duit , insyaallah dapatlah skateboard seketui kat aku. Lepas ni kat rumah sewa , Ainan lah kena jadi peneman setia aku nk practise skateboard ni. Get ready Nan . 

Lepas ni kalau dah terer dah boleh ah balik Penang join Puteri main skateboard. Kahkahkah berangan gila aku ni. Doa-2 lah impian dan harapan aku ni tercapai . Wuhuuuuuu ! Tak sabaq ceq rasa . K bye ~

P/S: Tak rela nak balik IPOH tapi faktanya terpaksa balik IPOH sebab nak berjaya -_- . Goodnight.


No comments:

Post a Comment