Study Week

Minggu ni minggu study week untuk aku . Tapi banyaknya aku meluangkan masa untuk study dgn benda-2 cmni . Hahahaha . Rajin online ja lebih . Itu lah bak kata org penangan duduk rumah kan . Mostly lecturer tak bagi balik rumah sbb depa ckp nnti tak study . Macam situasi aku skrg lah . Haha . Tapi gagahkan diri balik juga sebab keselesaan dkt sini lagi okay drpd kat asrama tu -.-

" If you can dream it , You can do it " . So lepas ni usaha kena melipat ganda lah drpd sebelum ni. FIGHTING ! InsyaAllah apa yg kita hajat selama ni akn tercapai . Berdoa usaha tawakkal . Hmm , so moral of the story study la rajin-2 . And good luck utk diploma fisioterapi sbb depa test final lagi awai yakni harini dgn esk . Best of luck ! Especially untuk roommate aku yg semua fisio tu . Lol

And good luck juga utk budak diploma lain and especially utk budak course aku lah. Ayuh kita majukan batch kita . Heheh . Fighting !

ASSALAMUALAIKUM !


No comments:

Post a Comment