Rindu .


Rindu . Aku rindu dengan life aku yg dulu . Selalu gembira . Gaduh ? Kadang kadang . Aku rindu kawan kawan baik aku . Herm , masing masing dah besar . Masing masing dah ada halatuju masing masing . Mungkin aku pun tergolong dalam kalangan masing masing kot . Haha . Nak dijadikan cerita . Aku rasa sayu bila dah start masuk alam 'U' ni . Well , kena jumpa kawan baru , survive sendiri , study sendiri even aku still tak dpt cari soulmate aku . Dimanakah mereka berada ? So , new thing dlm alam 'U' aku ni .. I dont have best friend . Someone that I need when I'm having a hard time . Mostly org yg paling aku rapat pun dengan budak fisioterapi . Radiograpi ? *sigh* . 

Mungkin sebab aku masih baru lagi . Masih belum kenal mereka secara menyeluruh atau mungkin sebab aku tak FRIENDLY . Aku memang macam gini . Pemalu sikit . Well , tak salah nak ada sifat pemalu kan ? Tapi , pemalu dlm nak berkawan agar pelik kan ? So , my new ' azam ' , aku nak ada ramai kawan . As many as I can . Bak kata org , berkawan biar beribu . Kalau lebih pun tak salah kan ? Haha . Maaflah wahai coursemate ku sekalian . Aku mungkin nampak sombong tapi tidak sebenarnya . Aku ni jenis pemalu tambah tambah kalau nak bergaul dengan budak lelaki . Nak bercakap dengan budak lelaki . Yang tu aku lemah sikit . Tak tau lah kenapa . Haish .. Aku dah bertekad , start ja sem 1 ni aku akn cuba bergaul dengan semua budak coursemate aku *Pinky Promise*

Nak dijadikan cerita , sebab kan life aku skrg sangat berbeza dengan life aku dulu . Barulah sedar yg aku perlu hargai apa yg aku ada selama ni. Thanks Aimi , Aishah , Puteri , Ainan , Afifah , Nina , Nazifa , Atikah Ramlee , Atikah Abu Bakar , Akmar , Najihah , Hawa , Nurul , Wani sebab jadi org yg selalu ada disisi aku masa aku susah and senang . Aku takkan lupakan hampa sebab hampalah kawan baik aku yg terbaik :) . Tak lupa juga , aku syg roommate aku and jiran sebelah . Hahaha . Thanks Ateyn , Mar , Hajar , Jiha , Farah , Nas and Wana . *nk drama air mata* . Hope persahabatan kita akan kekal buat selama lamanya.

Aku akan cuba untuk bergaul dengan anda semua . Tunggulah kemunculan Wiwi. Hahahahhahaa. *lawak hambar*

No comments:

Post a Comment