Result SPM ?


Hello semua :) . Alhamdulillah harini dah 4hb February 2014 . Lagi 2 bulan 19 hari aku akan genap 18 tahun. Dah masuk Februari ni bermakna result spm makin hampiri warga-2 96 termasuk lah aku . Ermm, sejujurnya aku cakap aku memang takut bila fikirkan result spm aku. Sebab aku takut result aku tak elok tapi aku mengharapkan yg terbaik sebab aku dah cuba yg terbaik :'D .

Teringat masa last paper biologi punyalah gembira . Time tu pula aliran sains tulen yg habis dulu :3 . Memang lah seronok bila habis dulu , yg tak seronoknya paper kimia , fizik dan bio deret kot . Tadak stop stop --' . Aku berharap pemeriksa dengan ketua pemeriksa periksa kertas aku dgn penuh kasih syg :P . Hahaha.  Kalau tak silap aku memang depa dah habis check dah kertas semua . Ergh lagi aku seram . Tunggu je lah bila berita nak umumkan masa amek result :'(

Upu ? Hahaha. Dah beli pin tapi tak isi lagi . Complicated arghh . Stress aku. Sebenarnya aku punya hala tuju pun aku x konfem :( . Aku tahu banyak bidang yg boleh aku masuk tapi aku still teragak-2 apa yg sesuai dengan aku. Banyak kata aku sesuai jadi nurse . Amboi , nurse gitu. Tapi aku tak minat kerja-2 mcm tu. Aku takut jarum . Aku takut darah . Macam mana tu ? Apa-2 pun kena isi juga benda tu. 

Untuk senior form 5 tahun ni study leklok . Masa ni berlalu dengan pantas , pejam celik pejam celik dah nak spm . Haaaa kan ? So, mulakan dari sekarang usaha tu. Insya-Allah di mana ada kemahuan disitu ada jalan. Semua org pandai yg membezakan tahap kepandaian seseorang tersebut ialah usaha seseorang untuk menjadi lebih baik daripada sebelumnya . So, FIGHTING ! :D

No comments:

Post a Comment