BEST FRIEND FOREVER . PROMISE ME.

 
 
 
Hai semua ! Minggu ni merupakan minggu last sekolah utk kelas aku . Sebenarnya aku teruja nak habis sekolah tapi pada masa yg sama aku sedih nak tinggalkan sekolah . Susah senang pahit manis kehidupan aku semua ada dekat sekolah tu. Bermula dengan tingkatan satu aku kat sekolah tu sampailah aku amek spm dekat sana. Betapa lamanya aku bersekolah kat sekolah tu . Hmm , ni lah saat-2 yg dulu pernah aku nantikan ' Bila nak habis sekolah . ' . Sekarang dah sampai masanya . Tetiba aku rasa sebak.. Sebak yg teramat sangat... Bila tengok gambar-2 aku dengan kwn-2 baik aku . Kami bersama ... Aku rasa sangat sebak. Tanpa masuk sekolah ni mungkin aku takkan kenal Aimi , Afifah dan takkan serapat dengan Ainan , Aishah and Puteri :')
 
 
P/S : Kita berenam takkan terpisah . Janji janji janji ! :'D
 
 
Ainan : Kawan sejak kecil lagi . Tak ingat masa umur berapa tapi yg aku tahu dia lah kwn yg paling lama aku kenal antara semua :) . Masa kecik dia pindah Kajang , tetiba masa form 1 dia stay penang . Start rapat balik dengan dia masa kami sekelas . Alhamdulillah sampai sekarang kami masih berkawan baik .
 
 
Puteri : Kawan baik masa darjah 5 sampailah sekarang. Susah senang dengan dia lah :) . Terima kasih sebab banyak bersabar dengan aku. Terima kasih sebab banyak beralah dengan aku. Aku tahu aku ni ego tinggi , panas baran . Terima kasih sebab selalu nangis kalau kita gaduh. Hahahaha . Nak pi mana-2 mesti kena ada dia sebab dia pembonceng aku. Hehehe.
 
 
Aimi : Kembar seiras tak seiras pun tak tahu. Hahaha. Start kenal dia masa form 1 and start rapat pun sebab TAGGED *laman sosial*. Mula-2 malu-2 miaww bila dah lama ni.. Nalaaa punya kamcengg ~ . Alhamdulillah lah persahabatan kami masih utuh. Biasalah Penguin selalunya setia. Oppss ! Alamak , sorry Aimi. Hihihi . *Pasangan Penguin Forever*.
 
 
Aishah : Kawan sebelah meja masa form 1. Aku ingat lagi , dia lah yg seru aku suruh duduk sebelah dia masa tu. Hihi . Alhamdulillah , kami masih kwn sampai sekarang. Teringat kenangan masa 1 budak ni cuba ngorat dia dan aku dijadikan org tengah. Hahaha. Kelakar kelakar. Apa-2 pun dia juga kwn sebelah dengan aku masa tusyen form 3. Terima kasih sayang ku.
 
 
Afifah : Dia ni jenis yg pemikiran matang tapi kadang-2 dia ikut jejak kami semua jadi tingtong sekejap. Hahahaha ! Sebenarnya kami ni suka dekat orang yang sama. Bila toleh belakang mesti sembang dengan dia pasal crush eheemm eheemm . Hihihi . Takpalah inilah kenangan kita bersama.
 
 
Tolong , sentiasa ingatkan aku bila kita berpisah nanti. Nanti masing-2 bawa haluan masing-2. Mungkin dah tiba masanya utk kita cari org yg sefahaman dengan kita yg lain . Walaupun nanti kita dah ada kwn baik yg baru , kenanglah daku dalam doamu :-*
 



No comments:

Post a Comment