Assalamualaikum


Hai semua ! Happy holiday untuk bebudak sekolah . Hehehe . Saya ? Saya kena sekolah lagi. Biasalah budak nak amek spm. Fuhh , dah lama x update blog ni kan ? Hihi . Berhabuk tak? Tak kot >< . Sihat semua ? Harap kawan-2 blog dan stalker-2 ni semua sihat-2 la ye. Hehe . *entah ada yg baca entah tak*. Eh , awak baca lah ! Hihi , terima kasih terima kasih ^^ . Sekarang ni saya memang tengah usaha sungguh-2 untuk SPM tahun ni . Hmm , BELIEVE IN YOURSELF . That is what i need. I need to believe in myself. Ya Allah , permudahkanlah segala urusan ku ya Allah . Aamiin.


TRIAL teruk tapi tak semestinya spm pun result teruk. So, aku kena bangkit semula. Cuba majukan diri. I'll never give up :) . Hmm , time untuk study. Minggu ni math , addmath dengan agama . Alhamdulillah math dah lepas. Sekarang nak fokus dekat agama dengan addmath. Betul tak betul belakang cerita , yg penting aku dah buat yg terbaik dan aku cuma perlu tawakal saja . Mudah-mudahan aku dpt mencapai kejayaan. Aamiin. Okaylah byeee ! Assalamualaikum !



18hb November ? Happy birthday ! May Allah bless you and have a nice day :) . *capital A*.

P/S : Janganlah main cuit-2 . Tak halal lagi tu . Sedih kami tahu tak tengok hampa dengan depa cmtu --'

No comments:

Post a Comment