Selamat Hari Raya


*Hoya kau buat aku tergoda pada senyuman mu.. Lol*

Hye semua. Salam Aidilfitri. Selamat hari raya maaf zahir dan batin. Maaflah andai berkurun tak update pasal diri kita kat sini. Yalah , tak sangka , pejam celik pejam celik dah raya dahh. Cepatnya masa berlalu.. Hmm, minggu depan dah start sekolah.. Lepas tu terus trial.Haishh, seramnyaa..Ni lah kehidupan sebagai seorang senior dekat sekolah. Lol. Itulahh tak boleh nak jadi taiko sangat sebab SPM makin dekat. Mula-2 ingt seronok dpt jadi senior tapi skrg rasa mcm nak jadi budak kecik je :P

Semenjak dah raya ni, perbezaan ketara dekat diri sendiri yg dpt dilihat ialahhh semakin TEMBAM. Hmm, kwn tegur kata ' Wiwi hg dah tembam sikit..dari sebelum ni.' . Kita pun mcm, Hmmmm yakah? Lol. I can eat as much as i want if i want to. Lol. Sebab tu lah berisi cmgini. Haaa , janji dengan diri sendiri lepas ni nak start diet. Uhukk ~ Diet? Bolehkan aku? HAHAHA. Alahai, entah lahh. Kita tawakal je lahh :P . Bak kata kawan sorang lagi ' Tak gemuk.. Tak kerus.. Badan sedang-2 ja..' . Haa sedap siikit kita dengar org puji. Okay, adakah itu satu pujian? -,-'. Apa-2 je lahh..

Ada pula sorang lagi kawan , dia cakap ' Wey , org jalan kaki ke dpn bukan perut ke depan'. Lol.. Dia lagi kejam. Kutuk aku pula :P. Org perut kedepan tu org mengandung jaa lahh. *ayat cover*. Tapi aku tahu , aku jalan kaki kedepan dulu. Okayy,, kita nak perasan kurus kejap. Kejap pun jadilah.. Pun bolehkann? Hmm, okaylahh SELAMAT HARI RAYA SEMUA ! Penat pula menaip. OPPPSS. HAHA. K, assalamualaikum.

' Saya ingin memohon kemaafan andai pernah TERKASAR BAHASA , TERMENCARUT, TERGURISKAN HATI , TER TER TER haishh mcm-2 TER lahh yg pernah saya lakukan. Harap jangan disimpan didalam hati. Manusia tak sempurna kan? Heehehe. Okaylah, SELAMAT HARI RAYA warga blogger da warga stalker sekalian :D

No comments:

Post a Comment