Salam Ramadhan


Assalamualaikum semua. Salam ramadhan buat semua warga blogger dan warga stalker semua. Haha :) . Alhamdulillah, harini dah masuk 2 hari kita sebagai umat Islam berpuasa. Hmm, yg tak cukup dua hari tu mungkin ada sebab-2 tertentu kott tak puasa kan? Haaa. Takpa-2 kita faham. Tapi yg sengaja tak nak penuhkan tu, berubahlahh. Manalah tahu tahun ni tahun last kita sambut bulan ramadhan yakni bulan penuh keberkatan ni kan? Sayangnyaaa :') .

Alhamdulillah juga , 2 malam berturut-2 saya pergi menunaikan solat sunat terawih. Tapi malangnya hari ni tak berkesempatan nak pergi sebab kerja sekolah yang terlupa buat then esok pula ada kelas kan? So, nak tak nak kena siapkan jugalah kerja sekolah tu. Biasalah , lumrah pelajar sekolah. Dimana pelajar berada di situ jugalahhh kerja sekolah berada. Selagi tak sentuh dia selagi tu dia takkan berganjak. *kesian*.

Apa-2 pun , saya mengharapkan ramadhan kali ni amalam pahala saya akn bertambah daripada sebelum-2 ni. Insya-Allah. Masing-2 ada kenangan semasa ramadhan kan? Begitu juga saya :') . Sumpah, saya akn merindui saat-2 sekolah rendah saya. Macam-2 saya dengan kekawan baik yg lain buat. Hahahaha. Bila teringat zaman dulu, rasa sayuuu pula. Nak saja putarkan balik masa then jadi budak-2 balik. No hard feeling :'( .

Hmm, tapi apakan daya. Kita ni tak ada hak nak putar-2 balik semua ni. Saya harap saya akn ingat kenangan saya dengan kawan-2 baik saya ni sampai bila-2 . Insya-Allah. Okaylahhh. Nak sambung ber-tweet. Hihi. Assalamualaikum. Lupa pula SALAM RAMADHAN SEMUAAA ! :D 

Tetiba teringat kawan jauh. Hmm, dia dah lupa kita ke? Takpalah. Kalau awk ingat Sofia lagi. SMS lahh Sofia. Insya-Allah sofia akan top-up then kita boleh sms kan? Hmm. Rindu lahh sahabat saya sorang ni. Entah sihat ke tidak dia kat sana.. Kann? :')

No comments:

Post a Comment