Berhabuk takkk.




It's been a long time right ? Hello semua. I'm back. Fuhh fuhhh ! Berhabuk pula blog ni kan? So, apa khabar wahai warga blogger dan warga stalker sekalian? Semoga awak-2 semua ni SIHAT-2 BELAKO lahh ye :). Baru-2 ni sekolah Wi ada buat SUKAN TAHUNAN. Even wiwi tak masuk lumba lari tapi wiwi berbangga dengan atlet-2 rumah sukan masing-2. Terima kasih kerana mengerahkan sepenuh tenaga untuk mendapatkan mata bagi rumah masing-2. Terima kasih juga dekat sesiapa daripada rumah hijau yg memberi mata kepada rumah hijau. Alhamdulillah , tahun ni rumah hijau tak last mcm 2 tahun lepas. :)

Akhirnya manis juga SUKAN TAHUNAN last Wi ni. Dapat number 3 pun jadi. Dah rezeki *padahal tak puas hati lagi*. HAHAHAHA :P. Nak buat mcm mana? Kira okaylah tu kan. So, lepas ni dah kena fokus dekat study sebab trial semakin menghampiri . Yes. Ketaq? Of course lahh. Hmm, Wi cuma berharap dapat score A , B , C and at least tak nak lah GAGAL kan? :) . Folio addmath? HAHAHAHA. Setakat ni satu apa Wi tak buat lagi. Rasa mcm nak gila pun ada -,-'. Maklumat pun tak dpt lagi. Ya ALLAH ! Apa yg Wi dah buat? -,-'.

Ehem. CRUSH? Hmm, first terima kasih sebab puji kata saya comel. Second terima kasih sebab ketawa masa saya cakap dengan kekawan saya ' Nmpk mcm mengandung?' HAHAHA. And then, terima kasih sebab sumbang mata untuk rumah hijau. Saya hargai :) . Dah lama saya pendamkan perasaan ni. Dari awal tahun lepas sampai sekarang.. Perasaan tu tak pernah hilang :) . Awk selalu dalam doa saya tahu tak? Hihi.

Okaylahh. Entry tamat disini. Fuhhh. Lepas ni saya akn lebih rajin utk update story baru. K Assalamualaikum. Jaga diri semua :-*

No comments:

Post a Comment