JOM MASUK U


Annyeong ! Okay tak sedar diri lagi , hari selasa ni bermulanya UP1 bagi sesi 2013 as a form 5 student :). Not form 4 anymore. K, terasa sangat lah TUA ! I mean , aku nak SEKOLAH sampai bila-2. Tak nak kerja pa semua. Boleh? :3. Tahu pun tak leh. Hmmm. Sumpah aku akn rindukan saat-2 aku berada at tingkatan 5 ni. Bagi aku sekolah menengah memang KEBABOMM dripada sekolah rendah. Sebab sekolah rendah aku tak reti bergaul dengan org :/ . Like, seriously ! I dont LIE.

So harini cikgu kounseling bawa pelajar-2 form 5 *yg terpilih* pergi USM untuk JOM MASUK U *nada ala-2 semangat*. Wah kelazz kau WIWI XD. Ehehehe. And yes, tahu kah anda? Dlm bebanyak budak sekolah aku, aku and gang aku adalah org yg terakhir naik bas. Sorry GUYS ! Hehe. Kami semangat sangat menerokai 1 tempat tu sebab tu lah lambat. *ayat mantap*. Eh mantap? Tetiba teringat IQLIMA :-* . Thanks kepada pihak-2 yg bagi cenderahati dekat kami semua :3.

Saya suka saya suka ! Dapat mcm-2 and mostly dpt pen. Haha. Dapat 6 pen kalau tak salah aku, aku amek 3 and ayah aku amek 3. DEAL? XD. Masa masuk dlm tu kami semua tak makan langsung. K, Langsung tak makan *rasa nak pitam*. Sampai-2 sekolah , hujan pula *spoil my mood* lepas dah SEQIAT *bahasa utara*. Maksud dia dah REDA kami pun mulakan perjalanan pergi pasar malam. Untunglah dekat kami sebab pasar malam dekat dngn sekolah :P .

Apa lagi? Seranggggg gerai bihun sup lahh :3 . Sangat pedas ! Sampai kena 2 gelas ayaq nyoqqq. Haa amekk kauu, puas ! >< . Lepas sampai rumah, kami 1 family tak termasuk akak aku, pergi makan nasi kandaq dekat kubang semang. Wow ! DAEBAK ! Aku makan bnyk harini :/ . BERAT SEMAKIN BERTAMBAH? Sangat ! K, penimbang sila jauhkan diri anda dari saya. THANKS :)

Please pray that i will forget about you. Please . After this CAPITAL L never exist in my heart :)

No comments:

Post a Comment