Batch 97's.

Hello semua ! So , batch 97 sure dah tahu result PMR depa acano kan? So, tahniah lahh dekat mana yg dpt 8A , yg dpt kurang dri 8A tahniah juga sebab ada A , yang tak ada A tahniah sebab LULUS dan yg Gagal tue ermm GAGAL SEKALI TAK BERMAKNA GAGAL SELAMA-LAMANYA. So, bangkit semula untuk SPM nie okay? :) . Jangan sedih , SPM penentu sebenar benarnya untuk kerjaya kita nanti. So, SPM nie usaha la sungguh-2 :) .

Haishh, tadi pergi sekolah tengok bebudak f3 relax saja , x menangis langsung. Teringat pula tahun aku dulu. Nie nie *tunjuk muka sendiri*. Menangis bagai nak rakk sampai mak kawan pun terkejut. Ingatkan fail apa. Lalala ~ Tapi tahun nie xsyok sngt lahh. Tak boleh tau result depa -,-'. Tahun lepas aku laju jaaa pi usha result bebudak kelas :O . Amacam BELLA? ARIFAH ? ADIK LUQMAN ? Result? Lepas dpt result semua senyap. Haishhh. Dugaan hidup.

Esok hari yg ak nanti-2 kan dh tiba. YES ! Nak g test komputer. Excited pun ada sedih pun ada sebab kena bangun awai. *menguap*. So, doa-2 lah aku lulus test komputer. Berkat usaha aku dok ulang bnyk-2 buat latihan sampai dah hafal jawapan. LOL XD. Doa lah eh. Walaupun soalan yg ak wat belum tentu masuk :) . And yes. Tadi kwn ak g test komputer. Aduh. Dia dah jadi buta warna. LOL. Takpa-2 , kesilapan teknikal / kesilapan mata sendiri.

So, takpalah. All the best buat dia. And untuk aku juga. Lalala ~ Okaylah. undur diri dulu. Assalamualaikum. Oh ! Jangan lupa tngok cerita MA BOY *korea*. Serious wey. Cuma 3 episod saja. Cerita sangat sweet. HERO aku punya :P

No comments:

Post a Comment