Morning all ! Hermmm mulakan pagi anda dengan ucapan ALHAMDULILLAH. Ehem, kenapa tak speaking harini? Ehh suka hati gua lah nak speaking ke idok harini. LOL. Pun bolehh kan? So , this is my new husband ! L.JOE dari kump.TEEN TOP. Act, dulu sofia minat CAP masa mula-2 depa nie DEBUT tapi skrg tidak lagi. Suka L JOE , RICKY , CHANGJO ermm ermm CHUNJI ! HAHAHAHAHA. Sukanya hakuuu. Ramai benor orang aku minat nie. *counting*.

Tadi bca balik entry-2 sebelum nie. Ya Allah, sumpah diri sendiri ANNOYING dengan post yg di-post-kan oleh diriku yg dulu -,-'. Dulu masa zaman kegemilangan bercinta. Ishh sumpah ANNOYING. Macam GEDIK je ayat aku tue. Wekkk *muntah-2*. Apa sayang-2 lahh itulah inilah. Oh apa sudah jadi pd diriku 2 tahun dahulu? So so so NOT ME ! Tapi kenyataan IT'S ME ! Boooya ! Dulu masa tue teringin nak bercinta but now , i dont want to. 

Nak dekat SPM nie baik fokus dekat pelajaran ja. Tahun depan SPM woi ! Hehe :3 . Takut xboleh bahagikan masa. Satgi break NANGIS PASTU NAK BUNUH DIRI. *kata kat diri sendiri*. Yelah nak elakkan dari begini. Lagipun my parents mana suka bebudak bercinta. And yes, 2 tahun dulu pun senyap-2 -,-'. Apa dah jadi dgn aku woi ! Haisheemeennn. Teruk-2 tapi jangan risau , cinta siber. Semuannya mimpi-2 ja bukannya for real pun kan? 

Okaylah. Terasa idea semakin kekurangan disini. HAHAHA. Act xtahu nak kata apa. Takpalah saya undur diri dulu dengan ucapan. Acee ucapan uhhh. Assalamualaikum ! Jaga diri jaga pemakanan jangan lupa amalkan diet yg sihat. *THUMBS UP*. Diri sendiri pun kena amalkan. HAHA. K bye !

No comments:

Post a Comment