Rindu sama saya ke idokk? :)



Baby wazzup ! Hehe . Assalamualaikumm semua :) . Apa khabar? Harap awk awk semua warga stalker sihat. Aminn ~ Amacam? Rindu sama saya tak? Dah lama tak meng-post something kan? Ishh berhabuk sekejap lahh blog saya nie haaa . Fuhh fuhhh ~ *tersembur air liur*. Maafkan saya maafkan saya........*Ambil kain lap dekat skrin laptop anda*

Seperti yg dikatakan dlm entry sebelum nie, sofia punya result UP2 memang DOWN DOWN DOWN. Subhanallah.. Hope dapat buat yg terbaik untuk PAT. Doakan saya ! Sofia FIGHTINGGG *mata bersinar2*. Ehemm, lupa nak cerita yangg sofia nie nak pergi kem sebenarnyaaa..

So sofia akn meninggalkan blog wangi saya nie buat sementara waktu. Pleasee pleasee miss meee.. Heeee *renyehh nmpk gigi*. Kejap lagi nak pergi beli barang untuk kem nanti. Wahh harap kem berjalan dengan lancar. Ehemm, saya jadi AJK KEROHANIAN. KEROHANIANN bebbbb ! XD

Okaylahh entry kali nie pendek. Nampak tak? Sya dah tukar blog nie. Yelahh dah lama tak touchup dia kan. kesiann diaa. Okaylahh saya sudahi dengan ASSALAMUALAIKUM ! :)


No comments:

Post a Comment