RANDOM



Hello semua. Opps jap jap sebelum saya nak membebel mcm mak nenek nie, tentulahh nak wish HAPPY BIRTHDAY TO OUR YEOLIII ! Hihi. Happy birthday to our Lee SungYeol from INFINITE. May God bless you and have funnn ! Haha. <-- bajet tak bajet tak? 

Ehem, hari nie ? Hari bahagiaa buat saya. Cepat lah cepat lah tepuk tangann *bunyi tepuk tangan*. OMK ! Terima kasih- terima kasih ! Haha :D. " Kita bakorr je budak niee kita bakorr" . Hoi hoi, nak gedik sikit xkan xboleh. Ciss -,-' <-- ( Woohyun style ! Jiji ) . Nak tahu kenapa sofia seronok sangat?

CRUSH sofia datang Koop tadi, sapa suruh pandai sangat dapat voucer banyakk *meleleh air liur*. Eeee pengotorrnyaa kamuuu ~ Lap balikk lap balikk. haha :P. Walaupun tak ckap dengan dia tp dengan kwn dia, kira okayy la tue. Eerkkk? Erkkkk? <-- Sejak bila jadi ank jati johor?.. Wahahaha, tak salahkann? XD

Result UP2 sofia? S.U.C.K gua cakap sama Luuuu. Sentap weyy sentapp ! Result tak cun. Insya-Allah sofia akan usaha. Yess usaha tangga kejayaan ! *lampu lip lap lip lap*. Ehh? " Apahal lampu raya liplapliplap nie?" <-- Dalam hati. "Aarghh biarkan !"*separa shout*. Haha. Merengg kan saya?

Okaylahh entry pendek sangat nie. Biasalahh ilham tak datang :B . Ehh sorry, terjuntai pula gigi omei saya nie. Wakakaka ~ Okaylahh semua, sofia undur diri dulu. Assalamualaikum ! Jaga diri semua. Byeeeee ~

No comments:

Post a Comment