MIDNIGHT STORY




Assalamualaikum ! Pehal HOT sangat si MYUNGSOO nie, culik kangg baru tau. Ehhh, lupa pulaa. Hello ebelibadyy ! Hihi, sory la mata saya nie tak tahan nk tgok FLOWER BOY MYUNGSOO nie. Comel sangat >.< . Hihi. Gatai?Ohhh mind ur own business dude :P.

Ehemm ehemmm, di tengah malam yg indah terasa nk menaip. All of sudden... Alhamdulillah dah 2 minggu kita puasa. SYUKUR. *Bunyi KOMPANG*. Tak sangka cepat masa berlalu dan alhamdulillah tak sangka nafsu sofia boleh bertahan sampai tahap nie. Syukur YA Allah :) .


Ahhh SUAMI kitaaa ! Tolonglahh jangan selalu muncul :( nanti rinduuuuu ~ Hahaha :P. Ohh jgn gelii ayat bebudak mcm I perkara biasa :P. Okayy, Myungsoo husband saya :) . So, please be JELLY, suami saya hensem kan? Bukan hensem, tersangat sangat hensem ! :P.

TO YOU : Terima kasih sebab lalu sebelah saya , turun tangga dengan saya , jalan belakang saya, jalan tepi saya dan jalan hadapan saya. Dedicated : CRUSH LEMONADE :) . Even awk tak tahu saya suka awk, tp biarlah saya SYOK SENDIRI @ Cinta tepuk sebelah tngn :P.


SAYANGG, *SIGH*. Tak boleh lupakan dia :') . Take care semua ! Sorry entry merapu biasalahh tengah malam. Assalamualaikum ! :D. 

No comments:

Post a Comment