RINDU SAYA TAKK?

Assalamualaikum ! Hello everyone ! Rindu saya takk? Eheee, sory laa lama xupdate cerita baru disni kan? Lagipun, skrg nie busy sikit dengan aktiviti yg xberapa penting tp agak penting bg saya. *BLUR SAT*. Alhamdulillah, bulan ramadhan dah semakin dekatt :).

Sapa yg xganti puasa lagi? Haaa, baik cepat2 lah ganti selagi ada masa. Alhamdulillah, sofia kena ganti lagi 3 hari. Hehe :3. Tengokk?Sofia memang suka ganti puasa last2 minit. Alahh, banyak kebaikan kita puasa. Boleh sofia jadi SLIM kejapp. LOL !

Oh lupa nk cerita, kelas sofia menang keceriaan kelas 4x berturut-2 and the fact is, cikgu ghazali nak bawa g jejalan PERAK. Haha, sumpah suka ! Cuma perlu bayar UNDER RM20 i guess. :) . Sukanyaa saya ! Ehem, berkat usaha bebudak sekelas, kelas kitorang dah jadi CUN MELECUN *Perasan.*

Apa apa pun, saya bangga menjadi budak kelas 4AMANAH dan saya sayang mereka semua except.... Okay, i've no idea right now. Btw, happy belated day to my classmate ! Nadzatul Ain ( 5.7.96 ). May Allah bless you :) .

Okayy, take care everyone ! Tak tau lah bila lagi sofia nk update cerita terkini sofia. Apa apa pun take care ! Me love u guys so much ! :)

No comments:

Post a Comment