RANDOM STORY :D

Assalamualaikum ! Miss me? Miss you more :P. Akhirnya, exam akn berakhir esok tpi sayang sofia dengan 3 lg kwn sofia akn habis exam hari Khamis sebab esk kitorang tak ambil exam SEJARAH PAPER 2 sebab pergi tngok kwn kita BERPUISI di BATU MAUNG :D.

Well, Hoorayy jap. Free kan kepala otak nie. Syukur PAPER KILLER semua dah buat. Well, forsure ada yg susah and ada yg senang. Wait n see for my result :/ . LOL ! Kalau buruk tak nak cerita nanti malu. Hehe. Pangg sat muka budak omei nie. Okay sila euw euw skrg =.='.

Harini saya sakit tekak la awak . Ehh tetiba dlm hati *pehal ckp psal sakit tekak* try baca title tue, kan dah tulis RANDOM STORY. Saya mai bantai je masuk xbagi salam Ohhh :P . Pun bolehh kan? Well, harini sakit tekak. Sofia tak suka sakit tekak sebab xboleh ckp bnyk nanti dahaga :P. Kerja kuar masuk tandas ja :P .

Doakan saya sembuh ehh :D. Wahh, bajet mcm ada org suka sakit tekak. Ada juga yg suka sebab depa xpayah nk buat sora serak basah memang dah serak basah pun kalau tak ada suara. Ehh, kelain pula aku pergi -..-'. Kembang lubang hidung aku. Woii, jangan zoom malu ! :P .

Thats all for today. Tak sabar, untuk besok. Doakan saya untuk SIVIK nanti. Org kata : Ehh sivik je pun. Haa, yelah sivik je pun tapi xkan nk GOYANG KEPALA GOYANG KAKI GOYANG BADAN *troolllfaceee* Kott? Kena baca juga lahh :D. 

Ehhh ehh skrg pukui berapa? 11.32pm dah. SubhanAllah esok exam sivik. Bahaya nie. Kena tido. Tido tido tido. Bye semua ! Assalamualaikum. Kirim salam dekat parents ehh. Huahua Tetiba je aku kan? :'/

No comments:

Post a Comment