PANAS HATI :)

Assalamualaikum semua ! Sorry hari nie ak xnk letak gmbr. Forsure lah skrg ak tngh panas hati.Sedang membuka blog comel aku nie. Acecece comel ke? Auum just kidding :p . Tetiba ak g baca sapa2 tinggalkan jejak dkat blog aku.

YA ALLAH. Alangkah gembiranya hati ak ada org post dekat situ ckp MULUT JGN CELUPAR SNGT. SIEL apa semua ada. I was like DIA TAK PUAS HATI JUMPA F2F. Settle baik2 apa yg hg xpuas hati dgn aku? Nmpk sngt diri PENGECUT.. Smpai nk kutuk segala bagai.

Aku serius tak kesah pun bhaii,tp dh msuk kwsan org buat perangai sopan2 skit kan elokk.Nie tak masuk2 dngn ak xkenal semua ckup memaki hamun aku. Ehh ehh buat mcm awok tue dah cukup BAGUS eh? Whatever lah cuma HATER yg HATE dekat aku. Wahh nk titiskan air mata. Tak sangka ad juga HATER yg sudi baca blog aku :) .

Okay cool down , tukar topik pula kang ak jadi THE HULK dah tak ada sapa nk kwn dngn aku. Sedihnyaaa :O. Nanti depa lari tinggai ak sorang2. Ahamdulillah exam berjalan dngn lancar cuma CHEMIS susah YA ALLAH. Hanya Tuhan yg tahu betapa susahnya chemis :O.

Esok FIZIK ADD MATH MATH , lagilah memerlukan otak untuk berkira2.Tak tau la acano RESULT ak nanti. Harap2 esok soalan MUDAH MUDAH baru bole SCORE. HAHAHA :P . Dah la budak panas hati nk tngok MOVIE. See ya ! Good luck juga untk korang yg nk amek exam :)

P/S: BELIA BENCI HATER LOL :p

No comments:

Post a Comment