BIRTHDAY ?



Assalamualaikum!Tiba tiba nk update pasal BIRTHDAY. Padahal birthday aku lmbt lagi. Okay birthday kita bulan 4 :O . I just wondering mcm mna la korang raikan birthday party korang. Mesti seronok kan bila ramai kekawan datang. Kalau aku la kan. Muka cam nie haa..



Nmpk?Betapa excitednya aku kalau aku buat BIRTHDAY PARTY dengan kehadiran kawan2 seperjuangan yg memeriahkan MAJLIS :P . Kalau dpt bnyk HADIAH pulak muka ak mesti mcm nie kan. *Bayangkan


YEAY! Saya dapat hadiah yeah ! Okay muka excited gila smpai GOYANG badan ak tue haa. HOHOHO :D . Ehh kalau kwn dtg ramai2 mesti ramai buat lawak kan. Kita mesti kerja ketawa mcm nie ..



Okay ketawa kita OVER ==' . Tapi saya suka ketawa mcm nie haaa. Okaylah HAPPY BIRTHDAY buat sesiapa yg harijadi dia jatuh pd harinie :) .



Muka nie khas buat awak. Moga awak ceria dihari yg mulia ini ^^ . Ohh lupa , kita selalu smbut birthday dgn FAMILY tercinta. Saya suka dan sayang mereka <3

LOTS OF LOVE , BIRTHDAY GIRL LMBT LG

No comments:

Post a Comment